Organizacja Ka media design osiągnęła 25 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 25 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 24 122 zł.
Zysk netto wyniósł 878 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 25 000 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 293 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 878 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ka media design wynosi 24 585 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
4408 zł a 62 500 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8195 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 585 zł w 2021 roku.
• 5625 zł w 2020 roku.
• 5625 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ka media design wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
• 0,00% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ka media design wyniosła 915 173 zł.
a
ktywa trwałe to 713 150 zł.
a
ktywa obrotowe to 202 023 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 915 173 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5878 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 909 296 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 305 058 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 915 173 zł w 2021 roku.
• 5000 zł w 2020 roku.
• 5000 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 54%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ka media design wyniosły 909 296 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 915 173 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 99%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 303 099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 909 296 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 99% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ka media design wykazała przychody na poziomie 25 000 zł.
Organizacja zarobiła 965 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 87 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 878 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 29 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 87 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Organizacja Ka media design wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 69% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.00002%.