SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UMOCOWANY JEST CAŁY ZARZĄD ŁĄCZNIE.
Organizacja Kmk transport osiągnęła 348 265 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 345 604 zł. Pozostałe przychody to 2660 zł.
Całkowite koszty wyniosły 414 497 zł.
Strata netto wyniosła 68 893 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 69 653 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 348 265 zł w 2023 roku.
• 743 574 zł w 2022 roku.
• 732 705 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -13 779 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -68 893 zł w 2023 roku.
• 23 943 zł w 2022 roku.
• -29 873 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Kmk transport wynosi -65 tys. zł.
EBITDA Kmk transport wynosi -63 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kmk transport wynosi 232 176 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 870 662 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 46 435 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 232 176 zł w 2023 roku.
• 591 487 zł w 2022 roku.
• 488 470 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kmk transport wynosi 0,48%. To oznacza, że firma ma szansę 0,48% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,079% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,48% w 2023 roku.
• 0,32% w 2022 roku.
• 0,66% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 90 684
zł.
Koszty operacyjne Kmk transport wyniosły 410 402
zł.
Wynagrodzenia stanowią 22%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
18 137 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 90 684 zł w 2023 roku
• 181 711 zł w 2022 roku
• 199 826 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
22% w 2023 roku
•
25% w 2022 roku
•
26% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kmk transport wyniosła 129 526 zł.
a
ktywa trwałe to 7341 zł.
a
ktywa obrotowe to 122 185 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 129 526 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -335 614 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 465 141 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 25 905 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 129 526 zł w 2023 roku.
• 143 592 zł w 2022 roku.
• 135 990 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -53%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła -19%.
Marża netto wyniosła -20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kmk transport wyniosły 465 141 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 129 526 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 359%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 93 028 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 465 141 zł w 2023 roku
• 410 313 zł w 2022 roku
• 426 654 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 359% w 2023 roku
• 286% w 2022 roku
• 314% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kmk transport wykazała przychody na poziomie 348 265 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Kmk transport wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 34% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 28% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Kmieć Marek
posiada 20 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Wlazło Jakub
posiada b.d. udziałów, które stanowią b.d.% firmy.
Największym udziałowcem od 31.12.2020 jest
Kmieć Marek
kontrolujący 33% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 18.02.2019 do 31.12.2020:
• Korytyński Krzysztof (33% udziałów)
• Wlazło Jakub (33% udziałów)
• Kmieć Marek (33% udziałów)