SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD PROWADZI SPRAWY SPÓŁKI I REPREZENTUJE SPÓŁKĘ. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU Z OSOBNA, LUB PROKURENT SAMODZIELNIE.
Organizacja Creative company osiągnęła 406 883 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 406 883 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 565 805 zł.
Strata netto wyniosła 158 922 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 21 611 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 406 883 zł w 2023 roku.
• 830 445 zł w 2022 roku.
• 658 982 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -19 710 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -158 922 zł w 2023 roku.
• -46 062 zł w 2022 roku.
• 35 583 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Creative company wynosi -159 tys. zł.
EBITDA Creative company wynosi -159 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
19 722 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -158 921 zł w
2023 roku.
• -46 062 zł w
2022 roku.
• 35 583 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
20 789 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -158 921 zł w
2023 roku.
• -28 479 zł w
2022 roku.
• 48 890 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative company wynosi 271 255 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 017 208 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 14 407 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 271 255 zł w 2023 roku.
• 553 630 zł w 2022 roku.
• 581 652 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative company wynosi 1,11%. To oznacza, że firma ma szansę 1,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,166% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,11% w 2023 roku.
• 0,26% w 2022 roku.
• 0,20% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1286
zł.
Koszty operacyjne Creative company wyniosły 565 804
zł.
Wynagrodzenia stanowią 0%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-1284 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1286 zł w 2023 roku
• 22 345 zł w 2022 roku
• 18 868 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
•
3% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative company wyniosła 129 318 zł.
a
ktywa obrotowe to 129 318 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 129 318 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -295 725 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 425 043 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5496 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 129 318 zł w 2023 roku.
• 214 420 zł w 2022 roku.
• 196 344 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -123%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła -39%.
Marża netto wyniosła -39%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative company wyniosły 425 043 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 129 318 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 329%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 46 127 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 425 043 zł w 2023 roku
• 351 222 zł w 2022 roku
• 287 084 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 29.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 329% w 2023 roku
• 164% w 2022 roku
• 146% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative company wykazała przychody na poziomie 406 883 zł.