POLSKA KULTURALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000771810
NIP
8133806143
REGON
382580636

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
255 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
2 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-84 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1 tys.
Info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
RZESZÓW
Adres
UL. RYNEK, 24
Kod pocztowy
35-064
Rejestracja
2019-02-14
Rozpoczęcie działalności
2019-02-14
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDNOOSOBOWO KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU
Opis
Polska Kulturalna to przedsiębiorstwo, które łączy pasję do polskiego kina z modą,oferując wyjątkowe ubrania, takie jak bluzy i t-shirty, z wizerunkami legendarnych postaci polskiego filmu. W asortymencie znajdują się zarówno produkty dla mężczyzn, jak i dla kobiet, które wyróżniają się oryginalnym designem oraz wysoką jakością materiałów. Marka nawiązuje do znanych postaci, takich jak Ania Dymna, Zbigniew Cybulski czy Marek Perepeczko, co pozwala miłośnikom kina na noszenie odzieży z wizerunkiem swoich ulubieńców. Dodatkowo, innowacyjne podejście do zakupów ukazuje zastosowanie wirtualnej przymierzalni, ułatwiającej dobór odpowiednich rozmiarów, a także możliwość korzystania z doradcy, napędzanego sztuczną inteligencją. Polska Kulturalna to projekt, który łączy pokolenia, tworząc przestrzeń dla młodych ludzi oraz tych, którzy wciąż pamiętają o swoich ukochanych bohaterach. Misją marki jest popularyzacja polskiej kultury i sztuki, przy jednoczesnym dążeniu do promowania wartości, jakie niosą ze sobą ikony kolorowego ekranu.
W skrócie
  • Sprzedaż odzieży z wizerunkami polskich ikon kina
  • Oferowanie unikalnych wzorów na bluzach i t-shirtach
  • Zastosowanie wirtualnej przymierzalni do dopasowania rozmiarów
  • Promowanie polskiej kultury i sztuki poprzez modę
  • Dostępność produktów dla mężczyzn i kobiet

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polska kulturalna osiągnęła 1970 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1970 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 85 609 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 83 639 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 492 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1970 zł w 2022 roku.
• 104 672 zł w 2021 roku.
• 81 617 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -20 910 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -83 639 zł w 2022 roku.
• -23 700 zł w 2021 roku.
• -47 458 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Polska kulturalna wynosi 1313 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 4925 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 328 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1313 zł w 2022 roku.
• 69 781 zł w 2021 roku.
• 54 412 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polska kulturalna wynosi 0,39%. To oznacza, że firma ma szansę 0,39% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,076% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,39% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
• 0,05% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Polska kulturalna wyniosła 254 537 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 14 791 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 239 746 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 254 537 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -129 685 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 384 222 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 63 634 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 254 537 zł w 2022 roku.
• 159 708 zł w 2021 roku.
• 61 246 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -33%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 64%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -4,245%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -4,246%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1061.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1061.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Polska kulturalna wyniosły 384 222 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 254 537 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 151%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 96 056 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 384 222 zł w 2022 roku
• 205 759 zł w 2021 roku
• 83 598 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 151% w 2022 roku
• 129% w 2021 roku
• 136% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polska kulturalna wykazała przychody na poziomie 1970 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -83 639 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -83 639 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polska kulturalna wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 5% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 2% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000006%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.000006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podkulska Edyta posiada 85 udziałów, które stanowią 85% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Osnova posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 20.02.2024 jest Podkulska Edyta kontrolujący 85% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 22.09.2020 do 20.02.2024 była Podkulska Edyta kontrolująca 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.05.2019 do 22.09.2020:
• Podkulska Edyta (50% udziałów)
• Deląg Paweł (50% udziałów)

Podobne organizacje do POLSKA KULTURALNA

Organizacja Numer KRS
1
0000474742
2
0000699611
3
0000801054
4
0000639004
5
0000572686
6
0000329614
7
0000481243
8
0000881654
9
0000801210
10
0000537699
11
0000894301
12
0000646396
13
0000534538
14
0000572809
15
0000414713
16
0000506028
17
0000730108
18
0000859822
19
0000686980
20
0000907958
21
0000756294
22
0000905349
23
0000737224
24
0000815025
25
0000788527
26
0000572773
27
0000703869
28
0000746044
29
0000215557
30
0000899065