WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI SĄ UPRAWNIENI: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU ALBO PROKURENT, B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Organizacja Truck first osiągnęła 120 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 120 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 275 110 zł.
Strata netto wyniosła 155 110 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 24 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 120 000 zł w 2023 roku.
• 1 636 221 zł w 2022 roku.
• 2 988 947 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -31 022 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -155 110 zł w 2023 roku.
• 390 694 zł w 2022 roku.
• 156 130 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck first wynosi 266 986 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 997 257 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 53 397 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 266 986 zł w 2023 roku.
• 2 956 907 zł w 2022 roku.
• 2 627 449 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck first wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck first wyniosła 42 686 zł.
a
ktywa obrotowe to 42 686 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 249 314 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 249 314 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 49 863 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 249 314 zł w 2023 roku.
• 436 180 zł w 2022 roku.
• 547 252 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -62%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -62%.
Marża operacyjna wyniosła -129%.
Marża netto wyniosła -129%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -25.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -25.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 249 314 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2023 roku
• 31 756 zł w 2022 roku
• 533 522 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
• 97% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck first wykazała przychody na poziomie 120 000 zł.
Organizacja zarobiła -155 110 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -155 110 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Truck first wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 21% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 25% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Strach Marcin
posiada 1100 udziałów, które stanowią 55% firmy.
Stenson
posiada 900 udziałów, które stanowią 45% firmy.
Największym udziałowcem od 09.01.2023 jest
Strach Marcin
kontrolujący 55% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.12.2018 do 09.01.2023
był Strach Marcin
kontrolując 55% udziałów.