SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU NIEZALEŻNIE OD PEŁNIONEJ W NIM FUNKCJI. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Oferuje lekkie, średnie i ciężkie pojazdy ratowniczo-gaśnicze
Stosuje podwozia renomowanych producentów
Dostosowuje pojazdy do indywidualnych potrzeb klientów
Projektuje pojazdy z nowoczesnym wyposażeniem ratunkowym
MOTO-TRUCK to firma specjalizująca się w produkcji samochodów specjalistycznych, dedykowanych jednostkom Państwowej i Ochotniczej Straży Pożarnej. Ich oferta obejmuje szeroki asortyment lekkich, średnich oraz ciężkich samochodów ratowniczo-gaśniczych, skonstruowanych na bazie podwozi renomowanych producentów automotive. MOTO-TRUCK kładzie szczególny nacisk na wysoką jakość technologii swoich pojazdów, gwarantując komfort obsługi oraz bezpieczeństwo. W odpowiedzi na różnorodne potrzeby swoich klientów, firma dąży do realizacji unikalnych projektów, oferując możliwość dostosowania nadwozi samochodów do indywidualnych specyfikacji zamawiającego. MOTO-TRUCK posiada w swoim portfolio zaawansowane pojazdy, wyposażone w hydrauliczne drabiny ratunkowe oraz agregaty pompowe. W ramach działalności, firma promuje także współpracę z klientami poprzez prezentację dotychczasowych realizacji w galerii, co świadczy o ich zaangażowaniu w zaspokajanie specyficznych potrzeb straży pożarnej. Dodatkowo, MOTO-TRUCK korzysta z unijnych dotacji, które wspierają ich działalność, zwłaszcza w trudnych okresach, takich jak pandemia COVID-19.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Moto-truck osiągnęła 288 528 166 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 286 106 253 zł. Pozostałe przychody to 2 421 913 zł.
Całkowite koszty wyniosły 277 208 979 zł.
Zysk netto wyniósł 8 897 273 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 41 862 876 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 288 528 166 zł w 2023 roku.
• 211 402 877 zł w 2022 roku.
• 152 536 355 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 301 197 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 8 897 273 zł w 2023 roku.
• 5 671 699 zł w 2022 roku.
• 4 763 986 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Moto-truck wynosi 15,16 mln zł.
EBITDA Moto-truck wynosi 17,07 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
1 279 709 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 15 158 573 zł w
2023 roku.
• 11 607 612 zł w
2022 roku.
• 7 512 533 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
1 459 560 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 17 072 511 zł w
2023 roku.
• 13 022 346 zł w
2022 roku.
• 9 144 754 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Moto-truck wynosi 243 260 654 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
15 319 450 zł a 721 320 415 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 31 615 425 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 243 260 654 zł w 2023 roku.
• 176 558 786 zł w 2022 roku.
• 131 032 404 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Moto-truck wynosi 0,19%. To oznacza, że firma ma szansę 0,19% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,19% w 2023 roku.
• 0,18% w 2022 roku.
• 0,10% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 19 608 864
zł.
Koszty operacyjne Moto-truck wyniosły 270 947 680
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2 911 117 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 19 608 864 zł w 2023 roku
• 16 114 056 zł w 2022 roku
• 12 447 990 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2023 roku
•
8% w 2022 roku
•
9% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Moto-truck wyniosła 138 239 107 zł.
a
ktywa trwałe to 35 973 468 zł.
a
ktywa obrotowe to 102 265 639 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 138 239 107 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 20 425 934 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 117 813 173 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 14 580 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 138 239 107 zł w 2023 roku.
• 96 614 595 zł w 2022 roku.
• 83 647 101 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 44%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -30.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Moto-truck wyniosły 117 813 173 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 138 239 107 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 85%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 244 438 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 117 813 173 zł w 2023 roku
• 79 365 611 zł w 2022 roku
• 69 933 027 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 85% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
• 84% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Moto-truck wykazała przychody na poziomie 288 528 166 zł.
Organizacja zarobiła 10 977 820 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 080 546 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 8 897 273 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 350 628 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 080 546 zł w 2023 roku
• 1 386 029 zł w 2022 roku
• 1 012 109 zł w 2021 roku
Organizacja Moto-truck wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Produkcja pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 10%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 10%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Chmiel Leszek
posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.