Szeroka oferta podnośników elektrycznych i spalinowych
PROMO POLSKA specjalizuje się w wynajmie różnorodnych podestów ruchomych, w tym podnośników koszowych, nożycowych oraz teleskopowych. Działa na terenie Ostrów Wielkopolski oraz w okolicznych miastach, takich jak Kalisz, Ostrzeszów czy Krotoszyn. Oferuje kompleksowe usługi, obejmujące wynajem sprzętu dostosowanego do potrzeb klientów. W ofercie znajdują się zarówno podnośniki elektryczne, jak i spalinowe, co zapewnia wszechstronność w zależności od specyfiki wykonywanych prac. Organizacja zajmuje się również serwisem podestów oraz prowadzeniem szkoleń z ich obsługi, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Dzięki szerokiemu asortymentowi oraz pełnemu wsparciu technicznemu, PROMO POLSKA jest w stanie odpowiedzieć na zróżnicowane potrzeby klientów w zakresie dostępu do wysoko położonych miejsc. Ich misją jest zapewnienie bezpieczeństwa i efektywności w pracy na wysokościach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Promo polska osiągnęła 3 774 738 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 774 738 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 288 038 zł.
Zysk netto wyniósł 486 699 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 629 123 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 774 738 zł w 2023 roku.
• 2 801 130 zł w 2022 roku.
• 1 637 363 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 81 117 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 486 699 zł w 2023 roku.
• 414 109 zł w 2022 roku.
• 211 989 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Promo polska wynosi 508 tys. zł.
EBITDA Promo polska wynosi 597 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promo polska wynosi 5 333 002 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
869 714 zł a 9 436 844 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 888 209 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 333 002 zł w 2023 roku.
• 4 099 073 zł w 2022 roku.
• 2 204 166 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Promo polska wynosi 0,46%. To oznacza, że firma ma szansę 0,46% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,075% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,46% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 378 456
zł.
Koszty operacyjne Promo polska wyniosły 3 267 135
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
63 076 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 378 456 zł w 2023 roku
• 249 376 zł w 2022 roku
• 131 209 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2023 roku
•
11% w 2022 roku
•
9% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Promo polska wyniosła 6 105 750 zł.
a
ktywa trwałe to 1 118 192 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 987 558 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 105 750 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 159 618 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 946 132 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 016 792 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 105 750 zł w 2023 roku.
• 1 465 812 zł w 2022 roku.
• 1 040 315 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Promo polska wyniosły 4 946 132 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 105 750 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 824 355 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 946 132 zł w 2023 roku
• 698 856 zł w 2022 roku
• 687 468 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2023 roku
• 48% w 2022 roku
• 66% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Promo polska wykazała przychody na poziomie 3 774 738 zł.
Organizacja zarobiła 486 699 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 486 699 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 40 503 zł w 2022 roku
• 20 947 zł w 2021 roku