PROMO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000756412
NIP
6222820356
REGON
381752472

Podsumowanie

aktywa
1,5 mln
przychód
2,8 mln
zysk
414 tys.
wartość firmy
4,1 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
ZACHARZEW
Adres
UL. LEŚNA, 55
Kod pocztowy
63-400
Rejestracja
2018-11-07
Rozpoczęcie działalności
2018-11-07
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
promo.poczta@wp.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Promo polska osiągnęła 2 801 130 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 801 111 zł. Pozostałe przychody to 18 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 387 002 zł.
Zysk netto wyniósł 414 109 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 560 226 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 801 130 zł w 2022 roku.
• 1 637 363 zł w 2021 roku.
• 827 057 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 82 822 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 414 109 zł w 2022 roku.
• 211 989 zł w 2021 roku.
• 107 480 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promo polska wynosi 4 099 073 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 575 217 zł a 7 002 824 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 819 065 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 099 073 zł w 2022 roku.
• 2 204 166 zł w 2021 roku.
• 1 086 935 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Promo polska wyniosła 1 465 812 zł.
a
ktywa trwałe to 479 324 zł.
a
ktywa obrotowe to 986 489 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 465 812 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 766 956 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 698 856 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 292 162 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 465 812 zł w 2022 roku.
• 1 040 315 zł w 2021 roku.
• 784 812 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Promo polska wyniosły 698 856 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 465 812 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 139 771 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 698 856 zł w 2022 roku
• 687 468 zł w 2021 roku
• 643 954 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2022 roku
• 66% w 2021 roku
• 82% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Promo polska wykazała przychody na poziomie 2 801 130 zł.
Organizacja zarobiła 454 612 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 40 503 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 414 109 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8101 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 40 503 zł w 2022 roku
• 20 947 zł w 2021 roku
• 10 839 zł w 2020 roku

Organizacja Promo polska wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 61% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Łosiewicz Jakub posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Wojda Bartosz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.