Adres
UL. GRÓJECKA, 71/73
Rozpoczęcie działalności
2018-10-16
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES REPREZENTUJE STOWARZYSZENIE NA ZEWNĄTRZ.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
NADRZĘDNYM CELEM STOWARZYSZENIA SĄ DZIAŁANIA, KTÓRE MAJĄ PRZYCZYNIAĆ SIĘ DO PROMOCJI I PROPAGOWANIA SZEROKO POJĘTEGO ZDROWIA PSYCHICZNEGO, AKTYWNOŚCI I DBAŁOŚCI O DOBRĄ KONDYCJĘ PSYCHICZNĄ ORAZ FIZYCZNĄ, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM SPORTU, REKREACJI, ZDROWEGO TRYBU ŻYCIA, KULTURY, SZTUKI, MUZYKI, HISTORII, OBYCZAJÓW, ROZWIJANIA KONTAKTÓW I WSPÓŁPRACY MIĘDZY SPOŁECZNOŚCIAMI ORAZ PROMOCJI I ORGANIZACJI WOLONTARIATU. POZOSTAŁYMI CELAMI STOWARZYSZENIA SĄ: 1. SZEROKO POJĘTA EDUKACJA ŚRODOWISKOWA DOTYCZĄCA DEPRESJI, INNYCH CHORÓB O PODŁOŻU PSYCHICZNYM, ORAZ O SPOSOBACH LECZENIA TYCH CHORÓB. 2. WALKA ZE STEREOTYPAMI SPOŁECZNYMI DOTYCZĄCYMI CHORÓB O PODŁOŻU PSYCHICZNYM. 3. STWORZENIE FORUM ŁĄCZĄCEGO PSYCHOLOGÓW, PSYCHIATRÓW, STUDENTÓW PSYCHOLOGII W OBRĘBIE TEMATÓW ZWIĄZANYCH Z KOMPLEKSOWĄ WALKĄ Z CHOROBAMI O PODŁOŻU PSYCHICZNYM. 4. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ ROZWOJU PSYCHOLOGII TEORETYCZNEJ ORAZ STOSOWANEJ. ROZWIJANIE KOMPLEKSOWYCH METOD PRACY PSYCHOLOGICZNEJ, PSYCHOTERAPEUTYCZNEJ I PORADNIANEJ. 5. KOMPLEKSOWA WALKA Z PATOLOGIAMI SPOŁECZNYMI GŁÓWNIE WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY. 6. PROWADZENIE ŚRODOWISKOWEGO WSPARCIA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY. WYPRACOWANIE I WPROWADZENIE INNOWACYJNYCH DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z WYRÓWNYWANIEM SZANS I PRZECIWDZIAŁANIEM MARGINALIZACJI SPOŁECZNEJ WŚRÓD DZIECI BĘDĄCYCH W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ. 7. KOMPLEKSOWE WSPARCIE PSYCHOLOGICZNE I EDUKACYJNE DLA OSÓB ZMAGAJĄCYCH SIĘ Z CHOROBAMI O PODŁOŻU PSYCHICZNYM LUB NIMI ZAGROŻONYCH. 8. PRZYGOTOWANIE DZIECI I MŁODZIEŻ DO RADZENIA SOBIE Z TRUDNOŚCIAMI, KTÓRE SPOTYKAJĄ W ŻYCIU CODZIENNYM W SPOŁCZNOŚCIACH W JAKICH SIĘ ZNAJDUJĄ. NAUCZENIE DZIECI PODSTAWOWYCH UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH ADEKWATNYCH DO ICH WIEKU. 9. AKTYWIZACJA I INTEGRACJA RÓŻNYCH GRUP WIEKOWYCH I SPOŁECZNYCH, W TYM DZIECI, MŁODZIEŻY SZKOLNEJ, OSÓB W WIEKU ŚREDNIM, EMERYTÓW I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. C.D. W § 12 STATUTU