Ochrona prawna utworów oraz usuwanie treści nielegalnych
Fair Music Publishing S.A. to firma działająca w obszarze zarządzania prawami autorskimi, dedykowana twórcom muzyki i tekstów. Powstała z inicjatywy ekspertów z branży muzycznej, aby skutecznie i sprawnie wspierać artystów w egzekwowaniu wynagrodzeń za wykorzystywanie ich utworów. Zaufali im znani artyści, tacy jak Quebonafide, Gibbs czy Kabe, co dowodzi ich reputacji w branży. Podstawowe usługi firmy obejmują reprezentowanie interesów artystów przed podmiotami zbiorowego zarządzania, takimi jak ZAIKS i Stoart, kompleksową administrację katalogów reprezentowanych utworów oraz rejestrację utworów w imieniu swoich klientów. Fair Music Publishing dba również o dokładną kontrolę naliczonych tantiem, chroni prawa twórców, a także podejmuje działania mające na celu usuwanie nielegalnych treści z sieci internetowej. Jako firma, zapewnia również wsparcie w zdobywaniu środków socjalnych, które mogą być dostępne dla artystów. Ich międzynarodowa współpraca wzmacnia pozycję firmy w branży muzycznej, umożliwiając skuteczne działania zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fair music publishing osiągnęła 663 212 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 663 212 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 633 234 zł.
Zysk netto wyniósł 29 978 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 132 642 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 663 212 zł w 2022 roku.
• 142 076 zł w 2021 roku.
• 165 568 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5996 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 29 978 zł w 2022 roku.
• -119 056 zł w 2021 roku.
• -13 403 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fair music publishing wynosi 31 tys. zł.
EBITDA Fair music publishing wynosi 31 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fair music publishing wynosi 562 055 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 658 030 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 112 411 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 562 055 zł w 2022 roku.
• 94 717 zł w 2021 roku.
• 170 305 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fair music publishing wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 69 964
zł.
Koszty operacyjne Fair music publishing wyniosły 632 484
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
13 993 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 69 964 zł w 2022 roku
• 85 654 zł w 2021 roku
• 94 189 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2022 roku
•
33% w 2021 roku
•
53% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fair music publishing wyniosła 117 897 zł.
a
ktywa trwałe to 7382 zł.
a
ktywa obrotowe to 110 515 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 117 897 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -9176 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 127 074 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 579 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 117 897 zł w 2022 roku.
• 37 983 zł w 2021 roku.
• 87 002 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -327%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -65.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fair music publishing wyniosły 127 074 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 117 897 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 415 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 127 074 zł w 2022 roku
• 77 138 zł w 2021 roku
• 7100 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2022 roku
• 203% w 2021 roku
• 8% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fair music publishing wykazała przychody na poziomie 663 212 zł.
Organizacja zarobiła 29 978 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 29 978 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku