Fair Music Publishing S.A. to firma działająca w obszarze zarządzania prawamiautorskimi, dedykowana twórcom muzyki i tekstów. Powstała z inicjatywy ekspertów z branży muzycznej, aby skutecznie i sprawnie wspierać artystów w egzekwowaniu wynagrodzeń za wykorzystywanie ich utworów. Zaufali im znani artyści, tacy jak Quebonafide, Gibbs czy Kabe, co dowodzi ich reputacji w branży. Podstawowe usługi firmy obejmują reprezentowanie interesów artystów przed podmiotami zbiorowego zarządzania, takimi jak ZAIKS i Stoart, kompleksową administrację katalogów reprezentowanych utworów oraz rejestrację utworów w imieniu swoich klientów. Fair Music Publishing dba również o dokładną kontrolę naliczonych tantiem, chroni prawa twórców, a także podejmuje działania mające na celu usuwanie nielegalnych treści z sieci internetowej. Jako firma, zapewnia również wsparcie w zdobywaniu środków socjalnych, które mogą być dostępne dla artystów. Ich międzynarodowa współpraca wzmacnia pozycję firmy w branży muzycznej, umożliwiając skuteczne działania zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym.
W skrócie
Reprezentacja artystów przed ZAIKS i Stoart
Administracja katalogiem utworów
Rejestracja utworów dla artystów
Kontrola naliczonych tantiem
Ochrona prawna utworów oraz usuwanie treści nielegalnych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fair music publishing osiągnęła 663 212 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 663 212 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 633 234 zł.
Zysk netto wyniósł 29 978 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 132 642 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 663 212 zł w 2022 roku.
• 142 076 zł w 2021 roku.
• 165 568 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5996 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 29 978 zł w 2022 roku.
• -119 056 zł w 2021 roku.
• -13 403 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fair music publishing wynosi 562 055 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 658 030 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 112 411 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 562 055 zł w 2022 roku.
• 94 717 zł w 2021 roku.
• 170 305 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fair music publishing wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fair music publishing wyniosła 117 897 zł.
a
ktywa trwałe to 7382 zł.
a
ktywa obrotowe to 110 515 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 117 897 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -9176 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 127 074 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 579 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 117 897 zł w 2022 roku.
• 37 983 zł w 2021 roku.
• 87 002 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -327%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -65.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fair music publishing wyniosły 127 074 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 117 897 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25 415 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 127 074 zł w 2022 roku
• 77 138 zł w 2021 roku
• 7100 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2022 roku
• 203% w 2021 roku
• 8% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fair music publishing wykazała przychody na poziomie 663 212 zł.
Organizacja zarobiła 29 978 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 29 978 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku