Organizacja E-premium brands osiągnęła 604 235 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 604 163 zł. Pozostałe przychody to 72 zł.
Całkowite koszty wyniosły 540 000 zł.
Zysk netto wyniósł 64 163 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 604 235 zł w 2023 roku.
• 639 137 zł w 2022 roku.
• 683 449 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 12 833 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 64 163 zł w 2023 roku.
• 185 226 zł w 2022 roku.
• 157 055 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E-premium brands wynosi 1 051 315 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
391 841 zł a 2 089 819 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 210 263 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 051 315 zł w 2023 roku.
• 1 510 712 zł w 2022 roku.
• 1 288 654 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji E-premium brands wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów E-premium brands wyniosła 939 093 zł.
a
ktywa obrotowe to 939 093 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 939 093 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 522 455 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 416 638 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 187 819 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 939 093 zł w 2023 roku.
• 670 359 zł w 2022 roku.
• 747 393 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania E-premium brands wyniosły 416 638 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 939 093 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 83 328 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 416 638 zł w 2023 roku
• 212 067 zł w 2022 roku
• 474 326 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2023 roku
• 32% w 2022 roku
• 63% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja E-premium brands wykazała przychody na poziomie 604 235 zł.
Organizacja zarobiła 73 230 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9067 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 64 163 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9067 zł w 2023 roku
• 18 319 zł w 2022 roku
• 15 534 zł w 2021 roku