PROMO MAX ADVERTISING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000736934
NIP
6263030131
REGON
380528011

Podsumowanie

aktywa
0
przychód
0
zysk
-2 tys.
wartość firmy
0
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
BYTOM
Adres
UL. KAROLA MIARKI, 52
Kod pocztowy
41-902
Rejestracja
2018-06-18
Rozpoczęcie działalności
2018-06-18
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
atomik67@o2.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Promo max advertising osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1907 zł.
Strata netto wyniosła 1907 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -479 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 1000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1425 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1907 zł w 2023 roku.
• -2054 zł w 2022 roku.
• -3204 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promo max advertising wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -319 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 667 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Promo max advertising wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -28 967 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 28 967 zł.
Organizacja utrzymuje stałe całkowitą wartość aktywów w czasie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 3825 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Promo max advertising wyniosły 28 967 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4828 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 28 967 zł w 2023 roku
• 27 061 zł w 2022 roku
• 25 628 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 670% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Promo max advertising wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Promo max advertising wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szwajcer Tomasz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Suwaj Bożena posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.