Organizacja Gastro market polska osiągnęła 174 571 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 174 046 zł. Pozostałe przychody to 525 zł.
Całkowite koszty wyniosły 149 858 zł.
Zysk netto wyniósł 24 189 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 34 914 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 174 571 zł w 2022 roku.
• 7420 zł w 2021 roku.
• 29 875 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4838 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 189 zł w 2022 roku.
• -6697 zł w 2021 roku.
• 3105 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gastro market polska wynosi 233 861 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
20 724 zł a 436 428 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 46 772 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 233 861 zł w 2022 roku.
• 7529 zł w 2021 roku.
• 39 943 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gastro market polska wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gastro market polska wyniosła 41 089 zł.
a
ktywa obrotowe to 41 089 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 41 089 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 27 632 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 456 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 41 089 zł w 2022 roku.
• 4005 zł w 2021 roku.
• 16 457 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 88%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gastro market polska wyniosły 13 456 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 41 089 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2691 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 456 zł w 2022 roku
• 562 zł w 2021 roku
• 6317 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
• 38% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gastro market polska wykazała przychody na poziomie 174 571 zł.
Organizacja zarobiła 26 636 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2447 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 189 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 489 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2447 zł w 2022 roku
• 157 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Gastro market polska wykazała zysk netto większy niż 66% organizacji z branży "Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami".
Organizacja wykazała przychód większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 49% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 37% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Kosicki Łukasz
posiada 92 udziałów, które stanowią 92% firmy.
Największym udziałowcem od 17.06.2022 jest
Kosicki Łukasz
kontrolujący 92% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 20.10.2017 do 17.06.2022
był Materna Marcin
kontrolując 92% udziałów.