HARISTO to globalna sieć marketingowa, która skupia się na tworzeniu współpracypomiędzy marketerami z różnych krajów. Organizacja dąży do budowy zintegrowanego ekosystemu marketingowego, który umożliwia małym i średnim firmom, a także startupom, korzystanie z usług marketingowych bez konieczności nawiązywania umów z lokalnymi agencjami. Celem HARISTO jest dostarczanie spójnych komunikatów marketingowych na rynkach międzynarodowych, uwzględniając lokalne uwarunkowania i potrzeby klientów. W skład sieci wchodzą Partnerzy, którzy pełnią funkcje integratorów marketingowych i są odpowiedzialni za rozwój HARISTO w swoich regionach. Członkowie sieci to eksperci w różnych dziedzinach marketingu, którzy wychodząc naprzeciw nowym wyzwaniom, wykorzystują platformę online do wymiany doświadczeń, rekomendacji oraz zarządzania projektami. HARISTO łączy ponad 50 Partnerów w 100 krajach, co pozwala na globalny zasięg działań i dostosowywanie strategii marketingowych do różnorodnych warunków rynkowych, traktując środowisko i społeczną odpowiedzialność jako kluczowe wartości.
W skrócie
Globalna sieć marketingowa
95 partnerów w 100 krajach
Zintegrowane usługi marketingowe dla średnich firm i startupów
Platforma współpracy dla ekspertów marketingowych
Dostosowanie strategii do lokalnych rynków
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Haristo osiągnęła 196 265 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 196 265 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 379 394 zł.
Strata netto wyniosła 183 129 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 49 066 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 196 265 zł w 2021 roku.
• 697 745 zł w 2020 roku.
• 729 088 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -45 782 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -183 129 zł w 2021 roku.
• 167 259 zł w 2020 roku.
• 17 054 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Haristo wynosi 152 144 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 490 662 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 37 098 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 152 144 zł w 2021 roku.
• 1 292 845 zł w 2020 roku.
• 587 479 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Haristo wynosi 1,60%. To oznacza, że firma ma szansę 1,60% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,397% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,60% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Haristo wyniosła 105 307 zł.
a
ktywa obrotowe to 105 307 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 105 307 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 28 400 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 76 906 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 25 077 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 105 307 zł w 2021 roku.
• 265 753 zł w 2020 roku.
• 137 864 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -174%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -645%.
Marża operacyjna wyniosła -93%.
Marża netto wyniosła -93%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -43.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -161.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Haristo wyniosły 76 906 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 105 307 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19 227 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 76 906 zł w 2021 roku
• 54 223 zł w 2020 roku
• 93 593 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 18.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2021 roku
• 20% w 2020 roku
• 68% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Haristo wykazała przychody na poziomie 196 265 zł.
Organizacja zarobiła -183 129 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -183 129 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 16 105 zł w 2020 roku
• 2027 zł w 2019 roku