ELECTRIC VEHICLES POLAND (EVPoland) to dynamicznie rozwijająca się marka, którawprowadza na polski rynek szeroki asortyment pojazdów elektrycznych. Oferuje motocykle, skutery, motorowery oraz inne formy transportu, które łączą w sobie nowoczesny design z ekologicznymi rozwiązaniami. EVPoland skupia się na dostosowywaniu swoich produktów do potrzeb współczesnego miasta, promując elektromobilność jako przyszłość transportu. Z bogatej oferty wyróżniają się takie marki jak Surron, Horwin, Tromox, Garelli oraz Drill, które oferują zarówno sportowe jak i miejskie pojazdy elektryczne. Klienci mogą również skorzystać z możliwości dofinansowania w ramach programów rządowych, które wspierają zakup pojazdów elektrycznych. Szeroka gama motocykli elektrycznych Horwin, które cechują się dużym zasięgiem na jednym ładowaniu, a także wytrzymałe, terenowe motocykle Surron, pokazują szeroki wachlarz zastosowań oferowanych przez firmę. Dodatkowo EVP chce zachęcić do korzystania z elektrycznych środków transportu, oferując dostępne systemy leasingowe oraz możliwość zakupu pojazdów na korzystnych warunkach finansowych. Misja firmy koncentruje się na promowaniu zrównoważonego transportu oraz ekologicznych technologii, co czyni ją pionierem w branży elektromobilności w Polsce.
W skrócie
W sprzedaży motocykle i skutery elektryczne od marek Surron, Horwin, Tromox, Garelli, Drill.
Oferowane pojazdy mają zastosowanie zarówno w miejskim transporcie, jak i w terenowej jeździe.
Możliwość skorzystania z dofinansowania w ramach rządowego programu 'Mój elektryk'.
Dostępne opcje leasingowe oraz korzystne warunki finansowe dla klientów.
Promocja elektromobilności jako stylu życia i ekologicznego wyboru transportu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Electric vehicles poland osiągnęła 9 284 635 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 276 123 zł. Pozostałe przychody to 8511 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 795 078 zł.
Strata netto wyniosła 1 518 955 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 547 439 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 284 635 zł w 2023 roku.
• 9 475 631 zł w 2022 roku.
• 8 438 072 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -253 159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 518 955 zł w 2023 roku.
• -1 397 815 zł w 2022 roku.
• -641 841 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Electric vehicles poland wynosi 6 189 756 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 23 211 586 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 031 001 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 189 756 zł w 2023 roku.
• 6 317 088 zł w 2022 roku.
• 5 625 381 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Electric vehicles poland wynosi 1,43%. To oznacza, że firma ma szansę 1,43% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,237% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,43% w 2023 roku.
• 2,95% w 2022 roku.
• 2,38% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Electric vehicles poland wyniosła 10 495 091 zł.
a
ktywa trwałe to 299 406 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 195 685 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 495 091 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 508 935 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 004 026 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 748 348 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 495 091 zł w 2023 roku.
• 10 721 002 zł w 2022 roku.
• 6 916 414 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 101%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Electric vehicles poland wyniosły 12 004 026 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 495 091 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 114%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 000 671 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 004 026 zł w 2023 roku
• 12 456 083 zł w 2022 roku
• 7 253 679 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 114% w 2023 roku
• 116% w 2022 roku
• 105% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Electric vehicles poland wykazała przychody na poziomie 9 284 635 zł.
Organizacja zarobiła -1 518 955 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 518 955 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Electric vehicles poland wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.5%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki