Organizacja Fabryka kreatywności osiągnęła 387 698 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 387 698 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 294 150 zł.
Zysk netto wyniósł 93 548 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 77 540 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 387 698 zł w 2022 roku.
• 44 045 zł w 2021 roku.
• 17 170 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 18 710 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 93 548 zł w 2022 roku.
• -4617 zł w 2021 roku.
• 596 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka kreatywności wynosi 778 551 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
145 895 zł a 1 309 668 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 155 710 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 778 551 zł w 2022 roku.
• 30 097 zł w 2021 roku.
• 18 461 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fabryka kreatywności wyniosła 231 883 zł.
a
ktywa trwałe to 63 780 zł.
a
ktywa obrotowe to 168 102 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 231 883 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 194 526 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 37 356 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 46 377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 231 883 zł w 2022 roku.
• 36 934 zł w 2021 roku.
• 6174 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 26%.
Marża netto wyniosła 24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fabryka kreatywności wyniosły 37 356 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 231 883 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7471 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 37 356 zł w 2022 roku
• 35 955 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2022 roku
• 97% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fabryka kreatywności wykazała przychody na poziomie 387 698 zł.
Organizacja zarobiła 102 343 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8795 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 93 548 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1759 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8795 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 59 zł w 2020 roku