FABRYKA KREATYWNOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000734915
NIP
8133782425
REGON
380404059

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
418 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
866 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
179 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,6 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. GRZYBOWSKA, 2
Kod pocztowy
00-131
Rejestracja
2018-06-04
Rozpoczęcie działalności
2018-06-04
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Fabryka Kreatywności sp. z o.o. to dynamiczna agencja eventowa z siedzibą wRzeszowie, której celem jest tworzenie niezapomnianych doświadczeń dla dzieci poprzez kreatywne i interaktywne animacje. Zespół młodych i pełnych energii animatorów w pełni angażuje uczestników wydarzeń, dbając o ich bezpieczeństwo oraz rozwój. Fabryka Kreatywności organizuje różnorodne imprezy, od wesel, chrzcin, komunii, po urodziny i corporate events. Firma stawia na innowacyjne podejście do zabawy – zamiast podawać gotowe rozwiązania, animatorzy uczą dzieci samodzielnego myślenia i twórczego działania. Oferowane animacje obejmują szeroki wachlarz atrakcji, takich jak konkurencje sportowe, malowanie twarzy, modelowanie balonów oraz kącik plastyczny. Dodatkowo, klienci mogą rozszerzyć ofertę o warsztaty kreatywne, mini warsztaty fotograficzne czy fireshow. Firma z powodzeniem działa w kilku województwach, a dzięki elastyczności potrafi dostosować usługi do potrzeb klientów, proponując nieszablonowe rozwiązania na specjalne okazje.
W skrócie
  • Organizacja animacji dla dzieci na imprezach okolicznościowych
  • Personalizowane oferty z wieloma atrakcjami
  • Wysokie standardy bezpieczeństwa i profesjonalizmu
  • Działalność na terenie wielu województw Polski
  • Zajęcia rozwijające kreatywność i samodzielność dzieci

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fabryka kreatywności osiągnęła 866 054 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 866 054 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 687 482 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 178 572 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 144 342 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 866 054 zł w 2023 roku.
• 387 698 zł w 2022 roku.
• 44 045 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 29 762 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 178 572 zł w 2023 roku.
• 93 548 zł w 2022 roku.
• -4617 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka kreatywności wynosi 1 571 035 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 279 377 zł a 2 500 011 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 261 839 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 571 035 zł w 2023 roku.
• 778 551 zł w 2022 roku.
• 30 097 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fabryka kreatywności wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Fabryka kreatywności wyniosła 418 049 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 53 390 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 364 659 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 418 049 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 372 503 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 45 546 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 69 675 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 418 049 zł w 2023 roku.
• 231 883 zł w 2022 roku.
• 36 934 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 43%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 23%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 21%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Fabryka kreatywności wyniosły 45 546 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 418 049 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7591 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 45 546 zł w 2023 roku
• 37 356 zł w 2022 roku
• 35 955 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
• 97% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fabryka kreatywności wykazała przychody na poziomie 866 054 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 196 234 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 17 662 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 178 572 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2944 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 662 zł w 2023 roku
• 8795 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Fabryka kreatywności wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szwed Dominika posiada 35 udziałów, które stanowią 70% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Pluta Jakub posiada 15 udziałów, które stanowią 30% firmy.

Podobne organizacje do FABRYKA KREATYWNOŚCI