FABRYKA KREATYWNOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000734915
NIP
8133782425
REGON
380404059

Podsumowanie

aktywa
232 tys.
przychód
388 tys.
zysk
94 tys.
wartość firmy
779 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. GRZYBOWSKA, 2
Kod pocztowy
00-131
Rejestracja
2018-06-04
Rozpoczęcie działalności
2018-06-04
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fabryka kreatywności osiągnęła 387 698 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 387 698 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 294 150 zł.
Zysk netto wyniósł 93 548 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 77 540 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 387 698 zł w 2022 roku.
• 44 045 zł w 2021 roku.
• 17 170 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 18 710 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 93 548 zł w 2022 roku.
• -4617 zł w 2021 roku.
• 596 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka kreatywności wynosi 778 551 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 145 895 zł a 1 309 668 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 155 710 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 778 551 zł w 2022 roku.
• 30 097 zł w 2021 roku.
• 18 461 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fabryka kreatywności wyniosła 231 883 zł.
a
ktywa trwałe to 63 780 zł.
a
ktywa obrotowe to 168 102 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 231 883 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 194 526 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 37 356 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 46 377 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 231 883 zł w 2022 roku.
• 36 934 zł w 2021 roku.
• 6174 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 26%.
Marża netto wyniosła 24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fabryka kreatywności wyniosły 37 356 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 231 883 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7471 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 37 356 zł w 2022 roku
• 35 955 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2022 roku
• 97% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fabryka kreatywności wykazała przychody na poziomie 387 698 zł.
Organizacja zarobiła 102 343 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8795 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 93 548 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1759 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8795 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 59 zł w 2020 roku

Organizacja Fabryka kreatywności wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 62% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.06%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szwed Dominika posiada 35 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Pluta Jakub posiada 15 udziałów, które stanowią 30% firmy.