Fabryka Kreatywności sp. z o.o. to dynamiczna agencja eventowa z siedzibą wRzeszowie, której celem jest tworzenie niezapomnianych doświadczeń dla dzieci poprzez kreatywne i interaktywne animacje. Zespół młodych i pełnych energii animatorów w pełni angażuje uczestników wydarzeń, dbając o ich bezpieczeństwo oraz rozwój. Fabryka Kreatywności organizuje różnorodne imprezy, od wesel, chrzcin, komunii, po urodziny i corporate events. Firma stawia na innowacyjne podejście do zabawy – zamiast podawać gotowe rozwiązania, animatorzy uczą dzieci samodzielnego myślenia i twórczego działania. Oferowane animacje obejmują szeroki wachlarz atrakcji, takich jak konkurencje sportowe, malowanie twarzy, modelowanie balonów oraz kącik plastyczny. Dodatkowo, klienci mogą rozszerzyć ofertę o warsztaty kreatywne, mini warsztaty fotograficzne czy fireshow. Firma z powodzeniem działa w kilku województwach, a dzięki elastyczności potrafi dostosować usługi do potrzeb klientów, proponując nieszablonowe rozwiązania na specjalne okazje.
W skrócie
Organizacja animacji dla dzieci na imprezach okolicznościowych
Personalizowane oferty z wieloma atrakcjami
Wysokie standardy bezpieczeństwa i profesjonalizmu
Działalność na terenie wielu województw Polski
Zajęcia rozwijające kreatywność i samodzielność dzieci
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fabryka kreatywności osiągnęła 866 054 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 866 054 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 687 482 zł.
Zysk netto wyniósł 178 572 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 144 342 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 866 054 zł w 2023 roku.
• 387 698 zł w 2022 roku.
• 44 045 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 29 762 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 178 572 zł w 2023 roku.
• 93 548 zł w 2022 roku.
• -4617 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fabryka kreatywności wynosi 1 571 035 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
279 377 zł a 2 500 011 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 261 839 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 571 035 zł w 2023 roku.
• 778 551 zł w 2022 roku.
• 30 097 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fabryka kreatywności wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fabryka kreatywności wyniosła 418 049 zł.
a
ktywa trwałe to 53 390 zł.
a
ktywa obrotowe to 364 659 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 418 049 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 372 503 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 45 546 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 69 675 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 418 049 zł w 2023 roku.
• 231 883 zł w 2022 roku.
• 36 934 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 43%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fabryka kreatywności wyniosły 45 546 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 418 049 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7591 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 45 546 zł w 2023 roku
• 37 356 zł w 2022 roku
• 35 955 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
• 97% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fabryka kreatywności wykazała przychody na poziomie 866 054 zł.
Organizacja zarobiła 196 234 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 17 662 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 178 572 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2944 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 17 662 zł w 2023 roku
• 8795 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku