Wsparcie promocji gospodarczej regionu Chojnickiego
Organizacja działań na rzecz turystyki i kultury
Współpraca pomiędzy gminami i powiatem
Promocja Regionu Chojnickiego Sp. z o.o. to spółka, która została utworzona z inicjatywy trzech samorządów: miasta Chojnice, Starostwa Powiatowego oraz Gminy Chojnice. Głównym celem tej organizacji jest efektywna promocja regionu poprzez współpracę pomiędzy lokalnymi gminami i powiatem. Spółka angażuje się w różne obszary promocji, koncentrując się na gospodarce, turystyce, kulturze oraz sporcie. Jej działania mają na celu nie tylko zwiększenie widoczności regionu, ale także wspieranie lokalnych inicjatyw i projektów, które przyczyniają się do jego rozwoju. W ciągu swojej działalności spółka zrealizowała szereg inicjatyw promocyjnych, które miały na celu podnoszenie jakości życia mieszkańców oraz przyciąganie inwestycji i turystów do Chojnic.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Promocja regionu chojnickiego osiągnęła 284 225 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 259 399 zł. Pozostałe przychody to 24 826 zł.
Całkowite koszty wyniosły 618 493 zł.
Strata netto wyniosła 359 094 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -4220 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 284 225 zł w 2023 roku.
• 527 413 zł w 2022 roku.
• 349 643 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6243 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -359 094 zł w 2023 roku.
• -247 106 zł w 2022 roku.
• -109 988 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Promocja regionu chojnickiego wynosi 474 609 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 520 670 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 36 712 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 474 609 zł w 2023 roku.
• 682 047 zł w 2022 roku.
• 524 855 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Promocja regionu chojnickiego wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,018% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 335 807
zł.
Koszty operacyjne Promocja regionu chojnickiego wyniosły 643 317
zł.
Wynagrodzenia stanowią 52%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
13 617 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 335 807 zł w 2023 roku
• 328 572 zł w 2022 roku
• 262 118 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
52% w 2023 roku
•
44% w 2022 roku
•
57% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Promocja regionu chojnickiego wyniosła 393 043 zł.
a
ktywa obrotowe to 393 043 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 393 043 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 380 168 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 875 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 45 358 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 393 043 zł w 2023 roku.
• 453 114 zł w 2022 roku.
• 509 723 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -91%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -94%.
Marża operacyjna wyniosła -148%.
Marża netto wyniosła -126%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 68.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Promocja regionu chojnickiego wyniosły 12 875 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 393 043 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -7341 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 875 zł w 2023 roku
• 12 529 zł w 2022 roku
• 120 710 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2023 roku
• 3% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Promocja regionu chojnickiego wykazała przychody na poziomie 284 225 zł.
Organizacja zarobiła -359 094 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -359 094 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku