YA-COMMERCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000730803
NIP
7123370318
REGON
380146083

Podsumowanie

aktywa
2,6 mln
przychód
3,1 mln
zysk
-284 tys.
wartość firmy
2,1 mln
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. SĄDOWA, 2
Kod pocztowy
20-027
Rejestracja
2018-05-08
Rozpoczęcie działalności
2018-05-08
Kapitał zakładowy
20000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ya-commerce osiągnęła 3 087 283 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 087 283 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 370 950 zł.
Strata netto wyniosła 283 668 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 742 192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 087 283 zł w 2021 roku.
• 1 723 989 zł w 2020 roku.
• 2 909 705 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -111 493 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -283 668 zł w 2021 roku.
• 8855 zł w 2020 roku.
• 89 360 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ya-commerce wynosi 2 058 189 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 7 718 207 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 409 342 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 058 189 zł w 2021 roku.
• 1 311 514 zł w 2020 roku.
• 2 417 374 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ya-commerce wyniosła 2 623 760 zł.
a
ktywa trwałe to 21 129 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 602 632 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 623 760 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -114 640 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 738 401 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 775 729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 623 760 zł w 2021 roku.
• 1 202 087 zł w 2020 roku.
• 443 258 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 247%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 58.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ya-commerce wyniosły 2 738 401 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 623 760 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 104%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 837 547 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 738 401 zł w 2021 roku
• 1 033 060 zł w 2020 roku
• 283 085 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 104% w 2021 roku
• 86% w 2020 roku
• 64% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ya-commerce wykazała przychody na poziomie 3 087 283 zł.
Organizacja zarobiła -283 668 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -283 668 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2989 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 5535 zł w 2020 roku
• 9403 zł w 2019 roku

Organizacja Ya-commerce wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 61% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Falko Yurii posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Levchuk Andrii posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Levchuk Andrii (50% udziałów)
• Falko Yurii (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.05.2018 do 09.03.2023:
• Levchuk Andrii (50% udziałów)
• Falko Yurii (50% udziałów)