Paparazzi Fashion jest polskim producentem odzieży damskiej, który specjalizuje sięw sprzedaży hurtowej. Ich oferta obejmuje szeroką gamę produktów, w tym bluzki, swetry, kombinezony, płaszcze, spodnie, sukienki, spódnice oraz komplety. Paparazzi Fashion wyróżnia się na rynku dzięki wysokiej jakości swoich wyrobów, co jest zapewnione przez kontrolę produkcji i staranny dobór materiałów. Hurtownia działa wyłącznie w trybie sprzedaży hurtowej, co pozwala na atrakcyjne ceny dla klientów biznesowych. Co więcej, firma oferuje możliwość zakupu online i zapewnia dostawę paczek na terenie całej Europy. Oferując bezpieczne metody płatności, Paparazzi Fashion stawia na wygodę i zadowolenie swoich klientów, co czyni ich ofertę dogodną oraz dostosowaną do potrzeb współczesnego rynku odzieżowego.
Organizacja Paparazzi fashion osiągnęła 4 399 079 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 377 070 zł. Pozostałe przychody to 22 009 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 246 850 zł.
Zysk netto wyniósł 130 220 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 733 180 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 399 079 zł w 2023 roku.
• 4 969 475 zł w 2022 roku.
• 7 302 161 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 21 703 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 130 220 zł w 2023 roku.
• 877 999 zł w 2022 roku.
• 1 968 105 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Paparazzi fashion wynosi 7 890 765 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 302 203 zł a 23 664 877 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 315 127 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 890 765 zł w 2023 roku.
• 10 897 511 zł w 2022 roku.
• 16 304 560 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Paparazzi fashion wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Paparazzi fashion wyniosła 6 238 365 zł.
a
ktywa trwałe to 1 084 337 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 154 029 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 682 408 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 360 262 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 322 146 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 039 728 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 238 365 zł w 2023 roku.
• 5 965 888 zł w 2022 roku.
• 5 363 020 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Paparazzi fashion wyniosły 322 146 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 238 365 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 53 691 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 322 146 zł w 2023 roku
• 535 847 zł w 2022 roku
• 610 978 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2023 roku
• 9% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Paparazzi fashion wykazała przychody na poziomie 4 399 079 zł.
Organizacja zarobiła 203 069 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 72 849 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 130 220 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 36% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 142 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 72 849 zł w 2023 roku
• 96 823 zł w 2022 roku
• 203 700 zł w 2021 roku