PAPARAZZI FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000730460
NIP
5732900510
REGON
380082740

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
6,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
4,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
130 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
7,9 mln
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KORWINÓW
Adres
UL. OKÓLNA, 21
Kod pocztowy
42-263
Rejestracja
2018-05-02
Rozpoczęcie działalności
2018-05-02
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
Paparazzi Fashion jest polskim producentem odzieży damskiej, który specjalizuje sięw sprzedaży hurtowej. Ich oferta obejmuje szeroką gamę produktów, w tym bluzki, swetry, kombinezony, płaszcze, spodnie, sukienki, spódnice oraz komplety. Paparazzi Fashion wyróżnia się na rynku dzięki wysokiej jakości swoich wyrobów, co jest zapewnione przez kontrolę produkcji i staranny dobór materiałów. Hurtownia działa wyłącznie w trybie sprzedaży hurtowej, co pozwala na atrakcyjne ceny dla klientów biznesowych. Co więcej, firma oferuje możliwość zakupu online i zapewnia dostawę paczek na terenie całej Europy. Oferując bezpieczne metody płatności, Paparazzi Fashion stawia na wygodę i zadowolenie swoich klientów, co czyni ich ofertę dogodną oraz dostosowaną do potrzeb współczesnego rynku odzieżowego.
W skrócie
  • Producent odzieży damskiej
  • Wyłącznie sprzedaż hurtowa
  • Szeroka gama produktów: bluzki, sukienki, płaszcze
  • Gwarancja wysokiej jakości produktów
  • Dostawa na terenie całej Europy

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Paparazzi fashion osiągnęła 4 399 079 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 4 377 070 zł. Pozostałe przychody to 22 009 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 4 246 850 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 130 220 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 733 180 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 399 079 zł w 2023 roku.
• 4 969 475 zł w 2022 roku.
• 7 302 161 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 21 703 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 130 220 zł w 2023 roku.
• 877 999 zł w 2022 roku.
• 1 968 105 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Paparazzi fashion wynosi 7 890 765 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 302 203 zł a 23 664 877 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 315 127 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 890 765 zł w 2023 roku.
• 10 897 511 zł w 2022 roku.
• 16 304 560 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Paparazzi fashion wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Paparazzi fashion wyniosła 6 238 365 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 1 084 337 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 5 154 029 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 682 408 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 5 360 262 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 322 146 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 039 728 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 238 365 zł w 2023 roku.
• 5 965 888 zł w 2022 roku.
• 5 363 020 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Paparazzi fashion wyniosły 322 146 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 238 365 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 53 691 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 322 146 zł w 2023 roku
• 535 847 zł w 2022 roku
• 610 978 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2023 roku
• 9% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Paparazzi fashion wykazała przychody na poziomie 4 399 079 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 203 069 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 72 849 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 130 220 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 36% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 142 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 72 849 zł w 2023 roku
• 96 823 zł w 2022 roku
• 203 700 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Paparazzi fashion wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 12% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 36% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 12% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dróżdż Artur posiada 55 udziałów, które stanowią 55% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dróżdż Mateusz posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dróżdż Wiktoria posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dróżdż Bożena posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 13.11.2023 jest Dróżdż Artur kontrolujący 55% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 02.05.2018 do 13.11.2023 był Dróżdż Artur kontrolując 60% udziałów.

Podobne organizacje do PAPARAZZI FASHION