SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU FUNDACJI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW FUNDACJI. W PRZYPADKU JEDNOOSOBOWEGO ZARZĄDU FUNDACJI, DO SKŁADNIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH I INNYCH NIŻ MAJĄTKOWE UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU.
Cel działania
1) CELEM FUNDACJI CONTEMPORARY LYNX JEST DZIAŁALNOŚĆ KULTUROWO-OŚWIATOWA, SZCZEGÓLNIE W ZAKRESIE PROMOWANIA I POPULARYZOWANIA POLSKIEJ SZTUKI NA ŚWIECIE. 2) ROZWÓJ ŚRODOWISK TWÓRCÓW SZTUKI WIZUALNEJ. 3) ZWIĘKSZENIE ŚWIADOMOŚCI ODNOŚNIE POLSKIEJ I MIĘDZYNARODOWEJ SZTUKI NA ŚWIECIE. 4) PROMOCJA POLSKICH I MIĘDZYNARODOWYCH TWÓRCÓW. 5) PROMOCJA POZYTYWNEGO WIZERUNKU POLSKI ZA GRANICĄ. 6) PROMOCJA MIĘDZYNARODOWEJ WSPÓŁPRACY ŚRODOWISK ARTYSTYCZNYCH POLSKICH I ZAGRANICZNYCH. 7) EDUKACJA ZAGRANICZNYCH ODBIORCÓW NA TEMAT POLSKIEJ I MIĘDZYNARODOWEJ SZTUKI, FOTOGRAFII, DESIGNU, ARCHITEKTURY I KOLEKCJONOWANIA. 8) UMACNIANIE POZYCJI POLSKICH ARTYSTÓW NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ. 9) PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI BADAWCZEJ NAD WSPÓŁCZESNĄ KULTURĄ WIZUALNĄ. 10) BADANIA NAD SPUŚCIZNĄ TWÓRCÓW NIEŻYJĄCYCH I POPULARYZACJA ICH TWÓRCZOŚCI. 11) EDUKACJA MŁODYCH LUDZI NA LIDERÓW I MENADŻERÓW KULTURY. 12) WSPARCIE WYMIANY WIEDZY I PRZEPŁYWU INFORMACJI NA TEMAT KULTURY EUROPEJSKIEJ. 13) POPULARYZACJA POLSKIEJ I MIĘDZYNARODOWEJ KULTURY W JĘZYKACH OBCYCH ORAZ DBANIE O RZETELNOŚĆ I PROFESJONALIZM TŁUMACZEŃ SPECJALISTYCZNYCH TEKSTÓW O SZTUCE. 14) POPULARYZACJA PUBLIKACJI I MATERIAŁÓW O KULTURZE I SZTUCE W EUROPIE POPRZEZ TŁUMACZENIA TEKSTÓW NA JĘZYKI OBCE W TYM ANGIELSKI. 15) PROMOCJA KOLEKCJONOWANIA SZTUKI I DOBRYCH PRAKTYK W KOLEKCJONOWANIU SZTUKI. 16) POPULARYZACJA UŻYWANIA NOWYCH TECHNOLOGII DO PROMOCJI SZTUKI. 17) DOCIERANIE DO NOWEJ PUBLICZNOŚCI, W SZCZEGÓLNOŚCI TEJ, KTÓRA MA UTRUDNIONY DOSTĘP DO KULTURY. 18) PROWADZENIE DYSKURSU KRYTYCZNEGO NA TEMAT KULTURY WSPÓŁCZESNEJ. 19) PROMOCJA NOWYCH MODELI PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I ZARZĄDZANIA W KULTURZE I SZTUCE WYKORZYSTYWANYCH DO PROWADZENIA NOWOCZESNEJ MIĘDZYNARODOWEJ ORGANIZACJI ARTYSTYCZNEJ. 20) PROWADZENIE POZASZKOLNYCH FORM EDUKACJI W ZAKRESIE SZTUK WIZUALNYCH;
Międzynarodowe wydawnictwo o sztuce i kulturze wizualnej.
Organizacja wydarzeń artystycznych i współpraca z instytucjami.
Publikacje obejmujące wywiady i eseje dotyczące sztuki współczesnej.
Promowanie sztuki w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
Stworzenie platformy do dialogu o aktualnych tendencjach w sztuce.
koncentruje się na sztuce, designie, zbieraniu sztuki oraz fotografii związanej z kulturą wizualną. Celem fundacji jest promowanie i wspieranie współczesnej sztuki w Polsce i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Publikacja pełni rolę przewodnika po sztuce współczesnej, dostarczając czytelnikom wartościowe treści na temat wydarzeń artystycznych, wystaw, a także rozmowy z czołowymi postaciami świata sztuki. Tylnymi kawy cystersami ich oferty są również oryginalne prace artystyczne oraz przemyślane tematy, które są starannie opracowane, co sprawia, że każde wydanie jest unikatowe. Fundacja organizuje i wspiera wydarzenia artystyczne, takie jak festiwale, gale czy wystawy, w tym Festiwal Fotografii Frames of Sopot oraz współpracuje z różnymi twórcami i instytucjami artystycznymi. Jej działalność ma na celu nie tylko uczynienie sztuki bardziej dostępną, ale także wymianę kulturową między artystami z różnych krajów.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki