Adres
UL. LEOPOLDA STAFFA, 13
Rozpoczęcie działalności
2018-02-26
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Email
dobromila.b@gmail.com
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI, Z ZASTRZEŻENIEM UST. 2, SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE. 2. W SPRAWACH NIEZWIĄZANYCH Z ZACIĄGANIEM ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH POWYŻEJ 1.000 (TYSIĄC) ZŁOTYCH - OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI MOŻE SKŁADAĆ JEDNOOSOBOWO PREZES LUB WICEPREZES.
Cel działania
1) CELEM FUNDACJI CONTEMPORARY LYNX JEST DZIAŁALNOŚĆ KULTUROWO-OŚWIATOWA, SZCZEGÓLNIE W ZAKRESIE PROMOWANIA I POPULARYZOWANIA POLSKIEJ SZTUKI NA ŚWIECIE. 2) ROZWÓJ ŚRODOWISK TWÓRCÓW SZTUKI WIZUALNEJ. 3) ZWIĘKSZENIE ŚWIADOMOŚCI ODNOŚNIE POLSKIEJ I MIĘDZYNARODOWEJ SZTUKI NA ŚWIECIE. 4) PROMOCJA POLSKICH I MIĘDZYNARODOWYCH TWÓRCÓW. 5) PROMOCJA POZYTYWNEGO WIZERUNKU POLSKI ZA GRANICĄ. 6) PROMOCJA MIĘDZYNARODOWEJ WSPÓŁPRACY ŚRODOWISK ARTYSTYCZNYCH POLSKICH I ZAGRANICZNYCH. 7) EDUKACJA ZAGRANICZNYCH ODBIORCÓW NA TEMAT POLSKIEJ I MIĘDZYNARODOWEJ SZTUKI, FOTOGRAFII, DESIGNU, ARCHITEKTURY I KOLEKCJONOWANIA. 8) UMACNIANIE POZYCJI POLSKICH ARTYSTÓW NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ. 9) PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI BADAWCZEJ NAD WSPÓŁCZESNĄ KULTURĄ WIZUALNĄ. 10) BADANIA NAD SPUŚCIZNĄ TWÓRCÓW NIEŻYJĄCYCH I POPULARYZACJA ICH TWÓRCZOŚCI. 11) EDUKACJA MŁODYCH LUDZI NA LIDERÓW I MENADŻERÓW KULTURY. 12) WSPARCIE WYMIANY WIEDZY I PRZEPŁYWU INFORMACJI NA TEMAT KULTURY EUROPEJSKIEJ. 13) POPULARYZACJA POLSKIEJ I MIĘDZYNARODOWEJ KULTURY W JĘZYKACH OBCYCH ORAZ DBANIE O RZETELNOŚĆ I PROFESJONALIZM TŁUMACZEŃ SPECJALISTYCZNYCH TEKSTÓW O SZTUCE. 14) POPULARYZACJA PUBLIKACJI I MATERIAŁÓW O KULTURZE I SZTUCE W EUROPIE POPRZEZ TŁUMACZENIA TEKSTÓW NA JĘZYKI OBCE W TYM ANGIELSKI. 15) PROMOCJA KOLEKCJONOWANIA SZTUKI I DOBRYCH PRAKTYK W KOLEKCJONOWANIU SZTUKI. 16) POPULARYZACJA UŻYWANIA NOWYCH TECHNOLOGII DO PROMOCJI SZTUKI. 17) DOCIERANIE DO NOWEJ PUBLICZNOŚCI, W SZCZEGÓLNOŚCI TEJ, KTÓRA MA UTRUDNIONY DOSTĘP DO KULTURY. 18) PROWADZENIE DYSKURSU KRYTYCZNEGO NA TEMAT KULTURY WSPÓŁCZESNEJ. 19) PROMOCJA NOWYCH MODELI PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I ZARZĄDZANIA W KULTURZE I SZTUCE WYKORZYSTYWANYCH DO PROWADZENIA NOWOCZESNEJ MIĘDZYNARODOWEJ ORGANIZACJI ARTYSTYCZNEJ. 20) PROWADZENIE POZASZKOLNYCH FORM EDUKACJI W ZAKRESIE SZTUK WIZUALNYCH;