SOCIUM.MEDIA to butikowa agencja cyfrowa, która koncentruje się na tworzeniu angażujących stron internetowych, produkcji wysokiej jakości filmów oraz projektowaniu kreatywnych treści narracyjnych. Agencja obsługuje małe i średnie marki, oferując kompleksowe usługi od pisania, przez planowanie, aż po organizację i edytowanie materiałów wideo. W ich portfolio znajdują się różnorodne projekty, od efektów wizualnych po podsumowania wydarzeń publicznych. Spółka wpisuje się w dynamiczny świat mediów społecznościowych, pomagając markom realizować kampanie, które wyróżniają się wśród konkurencji. Zajmuje się także wsparciem w każdym etapie tworzenia i optymalizacji stron internetowych, co czyni jej ofertę kompleksową. SOCIUM.MEDIA wyróżnia się podejściem do klientów, oferując szybkie i skuteczne rozwiązania, które mogą pomóc w przekształceniu pomysłów w rzeczywistość digitalową.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Socium.media osiągnęła 317 042 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 317 042 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 336 582 zł.
Strata netto wyniosła 19 540 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 63 408 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 317 042 zł w 2022 roku.
• 320 083 zł w 2021 roku.
• 192 945 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3908 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -19 540 zł w 2022 roku.
• -6660 zł w 2021 roku.
• 9890 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Socium.media wynosi -20 tys. zł.
EBITDA Socium.media wynosi -20 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Socium.media wynosi 211 362 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 792 606 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 42 272 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 211 362 zł w 2022 roku.
• 213 388 zł w 2021 roku.
• 169 558 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Socium.media wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 191 539
zł.
Koszty operacyjne Socium.media wyniosły 336 582
zł.
Wynagrodzenia stanowią 57%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
38 308 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 191 539 zł w 2022 roku
• 175 028 zł w 2021 roku
• 141 687 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
11.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
57% w 2022 roku
•
54% w 2021 roku
•
78% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Socium.media wyniosła 25 513 zł.
a
ktywa obrotowe to 25 513 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 25 513 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -24 375 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 49 889 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5103 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 25 513 zł w 2022 roku.
• 31 950 zł w 2021 roku.
• 32 671 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -77%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 80%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Socium.media wyniosły 49 889 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 25 513 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 196%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 49 889 zł w 2022 roku
• 36 785 zł w 2021 roku
• 30 847 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 196% w 2022 roku
• 115% w 2021 roku
• 94% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Socium.media wykazała przychody na poziomie 317 042 zł.
Organizacja zarobiła -19 540 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -19 540 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 978 zł w 2020 roku