Organizacja Rodzinny market osiągnęła 3 569 043 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 532 159 zł. Pozostałe przychody to 36 883 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 344 242 zł.
Zysk netto wyniósł 187 918 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 594 840 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 569 043 zł w 2023 roku.
• 2 989 000 zł w 2022 roku.
• 2 332 946 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 31 320 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 187 918 zł w 2023 roku.
• 57 000 zł w 2022 roku.
• 59 583 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rodzinny market wynosi 3 538 250 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
407 217 zł a 8 922 606 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 589 708 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 538 250 zł w 2023 roku.
• 2 340 667 zł w 2022 roku.
• 1 998 961 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Rodzinny market wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,14% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Rodzinny market wyniosła 804 335 zł.
a
ktywa trwałe to 188 118 zł.
a
ktywa obrotowe to 616 216 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 804 335 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 542 957 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 261 378 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 134 056 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 804 335 zł w 2023 roku.
• 337 000 zł w 2022 roku.
• 1 031 950 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 35%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Rodzinny market wyniosły 261 378 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 804 335 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 43 563 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 261 378 zł w 2023 roku
• 177 000 zł w 2022 roku
• 758 177 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2023 roku
• 53% w 2022 roku
• 73% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Rodzinny market wykazała przychody na poziomie 3 569 043 zł.
Organizacja zarobiła 198 686 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 768 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 187 918 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1795 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 768 zł w 2023 roku
• 6000 zł w 2022 roku
• 6140 zł w 2021 roku
Organizacja Rodzinny market wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 57% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.003%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Latek Joanna
posiada 70 udziałów, które stanowią 70% firmy.
Latek Zenon
posiada 30 udziałów, które stanowią 30% firmy.