Organizacja Web truck osiągnęła 15 582 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 15 582 zł.
Całkowite koszty wyniosły -11 361 zł.
Zysk netto wyniósł 11 361 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3116 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 582 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 4000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2272 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 11 361 zł w 2022 roku.
• -3922 zł w 2021 roku.
• 1291 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Web truck wynosi 64 718 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
8884 zł a 159 060 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 944 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 64 718 zł w 2022 roku.
• 363 zł w 2021 roku.
• 10 324 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Web truck wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Web truck wyniosły 4156
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Web truck wyniosła 11 846 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 746 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 846 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 11 846 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2369 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 846 zł w 2022 roku.
• 20 956 zł w 2021 roku.
• 24 170 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 96%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 96%.
Marża netto wyniosła 73%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 846 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 20 472 zł w 2021 roku
• 20 846 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 98% w 2021 roku
• 86% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Web truck wykazała przychody na poziomie 15 582 zł.
Organizacja zarobiła 11 426 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 65 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 11 361 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 65 zł w 2022 roku
• 1636 zł w 2021 roku
• 1082 zł w 2020 roku
Organizacja Web truck wykazała zysk netto większy niż 61% organizacji z branży "Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 25% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Lama Sailung
posiada 47 udziałów, które stanowią 94% firmy.
Największym udziałowcem od 09.05.2023 jest
Lama Sailung
kontrolujący 94% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 19.12.2017 do 09.05.2023:
• Rosiński Adam (50% udziałów)
• Wojtkowski Adam (50% udziałów)