Organizacja Malta premium dystrybucja osiągnęła 5 677 991 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 676 867 zł. Pozostałe przychody to 1123 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 553 313 zł.
Zysk netto wyniósł 123 555 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 946 332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 677 991 zł w 2023 roku.
• 3 147 297 zł w 2022 roku.
• 3 153 971 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 20 592 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 123 555 zł w 2023 roku.
• 53 565 zł w 2022 roku.
• 238 189 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Malta premium dystrybucja wynosi 4 669 751 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
390 204 zł a 14 194 977 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 778 292 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 669 751 zł w 2023 roku.
• 2 609 994 zł w 2022 roku.
• 3 312 769 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Malta premium dystrybucja wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,15% w 2022 roku.
• 0,10% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 143 643
zł.
Koszty operacyjne Malta premium dystrybucja wyniosły 5 525 677
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
23 941 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 143 643 zł w 2023 roku
• 145 845 zł w 2022 roku
• 113 980 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
•
4% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Malta premium dystrybucja wyniosła 1 233 055 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 6576 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 226 479 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 233 055 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 520 272 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 712 784 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 205 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 233 055 zł w 2023 roku.
• 1 618 349 zł w 2022 roku.
• 1 566 048 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Malta premium dystrybucja wyniosły 712 784 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 233 055 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 118 797 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 712 784 zł w 2023 roku
• 1 221 632 zł w 2022 roku
• 1 222 896 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2023 roku
• 75% w 2022 roku
• 78% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Malta premium dystrybucja wykazała przychody na poziomie 5 677 991 zł.
Organizacja zarobiła 135 053 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 498 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 123 555 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1916 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 498 zł w 2023 roku
• 6122 zł w 2022 roku
• 9170 zł w 2021 roku
Organizacja Malta premium dystrybucja wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.04%.