Wsparcie dla przedsiębiorców w ekspansji na rynek polski i UE
Dostosowanie dokumentacji oraz organizacja lokalnych struktur
Tworzenie strategii biznesowych i marketingowych
Realizacja analiz rynkowych i organizacja sprzedaży
Pomoc w zakresie formalno-prawnym prowadzenia działalności
GOOD PRODUCTS SWEET to firma, która wyspecjalizowała się w pomocy przedsiębiorcom chcącym zaistnieć na polskim oraz europejskim rynku. Jej misją jest kierowanie nowoczesnych i efektywnych rozwiązań ku lepszemu zrozumieniu i współpracy międzykulturowej. Dzięki przemyślanej strategii, firma łączy przedsiębiorców z różnych zakątków świata, aby wspólnie pracować nad innowacyjnymi rozwiązaniami dla ochrony naszej planety oraz podnoszenia jakości życia. GOOD PRODUCTS SWEET oferuje kompleksowe usługi, takie jak dostosowanie dokumentacji, organizacja lokalnych struktur, budowanie strategii biznesowych oraz marketingowych. Działa na korzyść firm, które pragną nawiązać współpracę w Unii Europejskiej, zrozumieć lokalne regulacje, a także zyskać przewagę w konkurencyjnym otoczeniu. Wspólnie z klientami realizuje niezbędne analizy rynkowe oraz organizuje sprzedaż, co pozwala z powodzeniem wprowadzać innowacyjne produkty na rynek.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Good products sweet osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 302 zł.
Strata netto wyniosła 302 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -50 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -302 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Good products sweet wynosi -0 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Good products sweet wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Good products sweet wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Good products sweet wyniosły 302
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Good products sweet wyniosła 496 zł.
a
ktywa obrotowe to 496 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 496 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -5699 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6195 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 83 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 496 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -61%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Good products sweet wyniosły 6195 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 496 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,249%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6195 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1249% w 2023 roku
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Good products sweet wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -302 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -302 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2023 roku
Organizacja Good products sweet wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 2% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Good Products
posiada 2082 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 13.09.2021 jest
Good Products
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 25.02.2021 do 13.09.2021
był Minetti Enrico
kontrolując 98% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 07.12.2017 do 25.02.2021:
• Minetti Enrico (50% udziałów)
• Maron Agnieszka (50% udziałów)