SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŚLI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY, JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE. JEŚLI ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z WIĘKSZEJ LICZBY CZŁONKÓW, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organizacja Sonoco consumer products poland osiągnęła 304 410 653 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 301 654 617 zł. Pozostałe przychody to 2 756 035 zł.
Całkowite koszty wyniosły 247 215 016 zł.
Zysk netto wyniósł 54 439 601 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 57 304 962 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 304 410 653 zł w 2022 roku.
• 201 420 867 zł w 2021 roku.
• 153 011 014 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 9 899 237 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 54 439 601 zł w 2022 roku.
• 21 991 105 zł w 2021 roku.
• 28 836 229 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sonoco consumer products poland wynosi 593 382 079 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
172 683 238 zł a 920 977 269 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 88 454 161 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 593 382 079 zł w 2022 roku.
• 354 480 110 zł w 2021 roku.
• 332 244 944 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sonoco consumer products poland wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sonoco consumer products poland wyniosła 265 776 671 zł.
a
ktywa trwałe to 132 124 259 zł.
a
ktywa obrotowe to 133 652 412 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 265 776 671 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 230 244 317 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 35 532 354 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 221 460 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 265 776 671 zł w 2022 roku.
• 197 324 698 zł w 2021 roku.
• 171 013 477 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sonoco consumer products poland wyniosły 35 532 354 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 265 776 671 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5 016 255 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 35 532 354 zł w 2022 roku
• 21 011 215 zł w 2021 roku
• 17 823 231 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• 10% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sonoco consumer products poland wykazała przychody na poziomie 304 410 653 zł.
Organizacja zarobiła 56 874 027 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 434 426 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 54 439 601 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 472 036 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 434 426 zł w 2022 roku
• 2 288 359 zł w 2021 roku
• 2 427 527 zł w 2020 roku
Organizacja Sonoco consumer products poland wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Sonoco Luxembourg S.a.r.l.
posiada 9617 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 26.02.2020 jest
Sonoco Luxembourg S.a.r.l.
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 06.11.2017 do 26.02.2020
był Sonoco Luxembourg S.a.r.l.
kontrolując 100% udziałów.
Podobne organizacje do SONOCO CONSUMER PRODUCTS POLAND