SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŚLI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY, JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE. JEŚLI ZARZĄD SKŁADA SIĘ Z WIĘKSZEJ LICZBY CZŁONKÓW, DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organizacja Sonoco consumer products poland osiągnęła 313 805 588 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 305 791 252 zł. Pozostałe przychody to 8 014 337 zł.
Całkowite koszty wyniosły 246 407 506 zł.
Zysk netto wyniósł 59 383 746 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 49 319 958 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 313 805 588 zł w 2023 roku.
• 304 410 653 zł w 2022 roku.
• 201 420 867 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 9 073 388 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 59 383 746 zł w 2023 roku.
• 54 439 601 zł w 2022 roku.
• 21 991 105 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Sonoco consumer products poland wynosi 53,98 mln zł.
EBITDA Sonoco consumer products poland wynosi 74,27 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
8 146 332 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 53 976 144 zł w
2023 roku.
• 49 905 474 zł w
2022 roku.
• 21 388 170 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
11 332 521 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 74 273 783 zł w
2023 roku.
• 68 886 720 zł w
2022 roku.
• 37 850 562 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sonoco consumer products poland wynosi 663 491 293 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
216 752 584 zł a 1 156 013 779 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 85 396 670 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 663 491 293 zł w 2023 roku.
• 593 382 079 zł w 2022 roku.
• 354 480 110 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sonoco consumer products poland wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4 034 429 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 26 700 100 zł w 2023 roku
• 22 698 105 zł w 2022 roku
• 17 913 539 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
•
10% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sonoco consumer products poland wyniosła 313 729 535 zł.
a
ktywa trwałe to 169 051 429 zł.
a
ktywa obrotowe to 144 678 105 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 313 729 535 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 289 003 445 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 24 726 090 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 24 010 027 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 313 729 535 zł w 2023 roku.
• 265 776 671 zł w 2022 roku.
• 197 324 698 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 21%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sonoco consumer products poland wyniosły 24 726 090 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 313 729 535 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 379 168 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 24 726 090 zł w 2023 roku
• 35 532 354 zł w 2022 roku
• 21 011 215 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sonoco consumer products poland wykazała przychody na poziomie 313 805 588 zł.
Organizacja zarobiła 60 152 617 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 768 871 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 59 383 746 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 115 771 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 768 871 zł w 2023 roku
• 2 434 426 zł w 2022 roku
• 2 288 359 zł w 2021 roku
Organizacja Sonoco consumer products poland wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 14% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Sonoco Luxembourg S.a.r.l.
posiada 9617 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 26.02.2020 jest
Sonoco Luxembourg S.a.r.l.
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 06.11.2017 do 26.02.2020
był Sonoco Luxembourg S.a.r.l.
kontrolując 100% udziałów.
Podobne organizacje do
SONOCO CONSUMER PRODUCTS POLAND