Transport drogowy, morski, lotniczy, kolejowy, intermodalny
Monitorowanie transportów 24/7
Obsługa celna, magazynowanie, pojemniki
Specjalizacja w przewozach pilnych i doładunkach dla branży automotive
Padro Logistics to czołowa firma specjalizująca się w kompleksowych usługach spedycyjnych, transportowych i logistycznych, które są elastycznie dostosowane do potrzeb klientów z różnych sektorów. Jej działalność obejmuje organizację transportu w różnych formach, w tym drogowym, morskim, lotniczym, kolejowym i intermodalnym. Firma kładzie duży nacisk na terminowość i zadowolenie klienta, a każdy aspekt przewozów jest monitorowany 24/7, co zapewnia pełną kontrolę i bezpieczeństwo dostaw. W szerokim wachlarzu usług Padro Logistics znajdują się przewozy drogowe we wszystkich wariantach, bezpieczne i terminowe dostawy morskie, szybkie transporty lotnicze na całym świecie oraz kompleksowa obsługa transportów kolejowych. Dodatkowo organizacja oferuje wsparcie w zakresie magazynowania, korzystania z pojemników oraz obsługi celnej. Specjalne miejsce w ofercie firmy zajmują przewozy pilne i doładunki dla branży automotive, która wymaga najwyższego poziomu niezawodności.Retail, automotive, industrial i wiele innych branż może liczyć na zaawansowane rozwiązania logistyczne, które poprawią efektywność ich operacji. Padro Logistics angażuje się w partnerstwo z klientami, oferując szybkie reakcje na zapytania (do 15 minut) oraz dostępność przez całą dobę. Ich profesjonalizm i doświadczenie przekładają się na eliminację ryzyka i płynność realizacji usług, co potwierdzają zadowoleni klienci oraz liczby mówiące o przewiezionych tonach towarów i przebytych kilometrach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Padro transport osiągnęła 37 539 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 37 539 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 75 577 zł.
Strata netto wyniosła 38 038 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 6257 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 37 539 zł w 2023 roku.
• 3812 zł w 2022 roku.
• 161 540 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6340 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -38 038 zł w 2023 roku.
• -6588 zł w 2022 roku.
• 145 779 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Padro transport wynosi -37 tys. zł.
EBITDA Padro transport wynosi -29 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Padro transport wynosi 216 555 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 021 484 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 36 092 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 216 555 zł w 2023 roku.
• 207 598 zł w 2022 roku.
• 900 809 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Padro transport wynosi 0,31%. To oznacza, że firma ma szansę 0,31% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,040% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,31% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 18 554
zł.
Koszty operacyjne Padro transport wyniosły 74 841
zł.
Wynagrodzenia stanowią 25%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
3092 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 18 554 zł w 2023 roku
• 4574 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
25% w 2023 roku
•
44% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Padro transport wyniosła 965 813 zł.
a
ktywa trwałe to 730 497 zł.
a
ktywa obrotowe to 235 316 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 965 813 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 255 371 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 710 442 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 160 969 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 965 813 zł w 2023 roku.
• 278 729 zł w 2022 roku.
• 279 998 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
Marża operacyjna wyniosła -99%.
Marża netto wyniosła -101%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Padro transport wyniosły 710 442 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 965 813 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 74%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 118 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 710 442 zł w 2023 roku
• 5320 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 74% w 2023 roku
• 2% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Padro transport wykazała przychody na poziomie 37 539 zł.
Organizacja zarobiła -38 038 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -38 038 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 4207 zł w 2021 roku
Organizacja Padro transport wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 23% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 37% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.00004%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Deszcz Dominik
posiada 200 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Drogosz Rafał
posiada 100 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Papaj Michał
posiada 100 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Największym udziałowcem od 05.05.2023 jest
Deszcz Dominik
kontrolujący 50% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 12.12.2017 do 05.05.2023:
• Drogosz Rafał (25% udziałów)
• Papaj Michał (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 11.10.2017 do 12.12.2017:
• Drogosz Rafał (50% udziałów)
• Papaj Michał (50% udziałów)