Brand Wypożyczalnia to firma specjalizująca się w wynajmie mebli eventowych orazróżnorodnych akcesoriów, które są niezbędne do organizacji różnorodnych wydarzeń. Oferuje szeroki wachlarz usług, dzięki czemu można zaaranżować zarówno spotkania biznesowe, jak i przyjęcia rodzinne. Wdnętrza, jakie proponuje, związane są z eventami o różnym charakterze, w tym produkcjach promocyjnych oraz ekskluzywnych spotkaniach. Umożliwiając wynajem namiotów, hal namiotowych oraz różnorodnych elementów potrzebnych do organizacji takich imprez, Brand podkreśla wysoki poziom estetyki oraz funkcjonalności oferowanych produktów. Namioty i meble charakteryzują się komfortem oraz nowoczesnymi konstrukcjami aluminiowymi, co znacznie ułatwia proces montażu i demontażu. Wspierając swoich klientów, Brand Wypożyczalnia pozwala na pełną personalizację przestrzeni eventowych, co sprawia, że każde wydarzenie nabiera wyjątkowego charakteru. Dodatkowo firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie wynajmu sprzętu gastronomicznego oraz multimediów, co stanowi doskonałe uzupełnienie oferty.
W skrócie
Wynajem mebli eventowych, stołów i krzeseł
Oferowanie namiotów i hal namiotowych
Wynajem zastawy stołowej i akcesoriów gastronomicznych
Usługi montażu i demontażu przez wykwalifikowany zespół
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand wypożyczalnia osiągnęła 946 560 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 922 849 zł. Pozostałe przychody to 23 711 zł.
Całkowite koszty wyniosły 919 674 zł.
Zysk netto wyniósł 3175 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 157 760 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 946 560 zł w 2023 roku.
• 912 320 zł w 2022 roku.
• 486 987 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 529 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3175 zł w 2023 roku.
• 115 635 zł w 2022 roku.
• 36 592 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand wypożyczalnia wynosi 868 215 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
31 754 zł a 2 366 399 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 144 702 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 868 215 zł w 2023 roku.
• 1 292 844 zł w 2022 roku.
• 606 386 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand wypożyczalnia wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand wypożyczalnia wyniosła 403 485 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 55 799 zł.
a
ktywa obrotowe to 347 686 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 403 485 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 299 298 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 104 187 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 67 247 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 403 485 zł w 2023 roku.
• 405 588 zł w 2022 roku.
• 394 552 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand wypożyczalnia wyniosły 104 187 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 403 485 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17 365 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 104 187 zł w 2023 roku
• 109 466 zł w 2022 roku
• 214 074 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
• 54% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand wypożyczalnia wykazała przychody na poziomie 946 560 zł.
Organizacja zarobiła 6653 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3478 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3175 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 52% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 580 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3478 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Brand wypożyczalnia wykazała zysk netto większy niż 45% organizacji z branży "Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 57% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 45% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 42% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.03%.