Clean Service Pro sp. z o. o. to firma sprzątająca, która rozpoczęła swojądziałalność w 2009 roku. Skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych oraz instytucji publicznych, oferuje szeroki wachlarz usług związanych z utrzymaniem czystości. Zespół firmy opiera swoją pracę na solidnej wiedzy zdobytej w trakcie licznych szkoleń, co pozwala na wysoką jakość oferowanych usług. W działaniach firmy szczególną uwagę zwraca się na dbałość o szczegóły oraz wykorzystanie ekologicznych środków czyszczących. W ofercie znajduje się sprzątanie mieszkań, biur, obiektów handlowych oraz magazynów. Dodatkowo Clean Service Pro świadczy usługi takie jak pielęgnacja terenów zewnętrznych, mycie okien czy pranie dywanów oraz tapicerki. Firma wyróżnia się indywidualnym podejściem do klienta oraz dogłębnym planowaniem usług, co wspiera ich jakość i efektywność. Clean Service Pro angażuje się również w sprzątanie obiektów użyteczności publicznej oraz placówek medycznych, gdzie wymagana jest szczególna precyzja oraz stosowanie nowoczesnych rozwiązań dezynfekcyjnych. Misją firmy jest dostarczanie usług na najwyższym poziomie, co potwierdzają pozytywne opinie klientów oraz rosnąca liczba zleceń.
W skrócie
Usługi sprzątania mieszkań, biur, obiektów handlowych i magazynów.
Pielęgnacja terenów zewnętrznych i sprzątanie po remontach.
Mycie okien i czyszczenie powierzchni szklanych.
Pranie tapicerki i dywanów z zastosowaniem ekologicznych środków.
Usługi sprzątania w obiektach medycznych z użyciem technologii nanotechnologii.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Clean service pro osiągnęła 582 666 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 582 584 zł. Pozostałe przychody to 82 zł.
Całkowite koszty wyniosły 656 285 zł.
Strata netto wyniosła 73 701 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 97 111 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 582 666 zł w 2023 roku.
• 1 107 340 zł w 2022 roku.
• 989 096 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -12 283 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -73 701 zł w 2023 roku.
• 142 107 zł w 2022 roku.
• 102 606 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Clean service pro wynosi 551 103 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 456 664 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 91 850 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 551 103 zł w 2023 roku.
• 1 521 589 zł w 2022 roku.
• 1 177 688 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Clean service pro wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Clean service pro wyniosła 400 280 zł.
a
ktywa trwałe to 7324 zł.
a
ktywa obrotowe to 392 956 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 400 280 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 216 879 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 183 401 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 713 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 400 280 zł w 2023 roku.
• 556 592 zł w 2022 roku.
• 379 881 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -34%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Clean service pro wyniosły 183 401 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 400 280 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 567 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 183 401 zł w 2023 roku
• 270 012 zł w 2022 roku
• 236 058 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2023 roku
• 49% w 2022 roku
• 62% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Clean service pro wykazała przychody na poziomie 582 666 zł.
Organizacja zarobiła -73 701 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -73 701 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 17 538 zł w 2022 roku
• 4101 zł w 2021 roku
Organizacja Clean service pro wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 61% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.