SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ, TJ. SPÓŁKA O1 MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W ZGORZELCU, REPREZENTOWANA PRZEZ KAŻDEGO Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE W SKŁAD ZARZĄDU O1 MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W ZGORZELCU WCHODZI RAFAŁ ZARZECKI - JAKO PREZES ZARZĄDU.
Organizacja O1 marketing osiągnęła 830 825 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 350 zł. Pozostałe przychody to 830 475 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 662 396 zł.
Strata netto wyniosła 1 662 046 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -15 525 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 830 825 zł w 2023 roku.
• 842 846 zł w 2022 roku.
• 570 394 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -235 322 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 662 046 zł w 2023 roku.
• -1 627 512 zł w 2022 roku.
• -1 072 691 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji O1 marketing wynosi 44 378 484 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 233 731 208 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -518 415 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 44 378 484 zł w 2023 roku.
• 45 633 033 zł w 2022 roku.
• 50 409 037 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji O1 marketing wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2023 roku.
• 3,20% w 2022 roku.
• 1,62% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów O1 marketing wyniosła 70 647 487 zł.
a
ktywa trwałe to 54 198 360 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 449 128 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 70 647 487 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 58 432 802 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 214 685 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 354 063 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 70 647 487 zł w 2023 roku.
• 73 678 733 zł w 2022 roku.
• 75 298 311 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża operacyjna wyniosła -704,985%.
Marża netto wyniosła -200%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -117492.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania O1 marketing wyniosły 12 214 685 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 70 647 487 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 031 483 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 214 685 zł w 2023 roku
• 13 583 885 zł w 2022 roku
• 8 593 279 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2023 roku
• 18% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja O1 marketing wykazała przychody na poziomie 830 825 zł.
Organizacja zarobiła -1 637 772 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 24 274 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 662 046 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4046 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 24 274 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja O1 marketing wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki