Luksusowa Marka Roku to prestiżowa gala, która corocznie wyróżnia luksusowe firmy,produkty oraz usługi z Polski i zagranicy. Inicjatywa, prowadzona od 15 lat przez Mariusza Pujszo, gromadzi renomowane osobistości świata biznesu, kultury i mediów, tworząc nie tylko profesjonalną, ale i towarzyską atmosferę sprzyjającą networkingu. Zyskać tytuł Luksusowej Marki Roku to nie tylko dowód na wysoką jakość oferowanych dóbr, lecz także drzwi do nowych możliwości biznesowych oraz wzrost zainteresowania marką. W 2024 roku gala odbędzie się po raz piętnasty, a w jej trakcie nastąpi również organizacja Targów Luksusu, które umożliwią firmom prezentację swoich osiągnięć oraz nawiązanie bezpośrednich relacji z potencjalnymi partnerami. Uczestnicy gali mają szansę na zdobycie luksusowej statuetki, symbolizującej wyróżnienie na międzynarodowym poziomie, co w znaczący sposób może przysłużyć się do dalszego rozwoju ich przedsiębiorstw.
W skrócie
Coroczna gala dla luksusowych marek, produktów i usług
Organizacja Targów Luksusu z udziałem renomowanych firm
Networking w gronie liderów sektora premium
Statuetki przyznawane na podstawie wysokiej jakości oferowanych dóbr
Prezentacja osiągnięć oraz możliwość nawiązywania współpracy pod jednym dachem
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Luksusowa marka roku osiągnęła 355 947 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 355 944 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 371 955 zł.
Strata netto wyniosła 16 010 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1969 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 355 947 zł w 2023 roku.
• 477 317 zł w 2022 roku.
• 372 135 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -13 506 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -16 010 zł w 2023 roku.
• -16 388 zł w 2022 roku.
• 73 952 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Luksusowa marka roku wynosi 301 799 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 889 867 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -40 039 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 301 799 zł w 2023 roku.
• 394 675 zł w 2022 roku.
• 632 652 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Luksusowa marka roku wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Luksusowa marka roku wyniosła 102 180 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 10 667 zł.
a
ktywa obrotowe to 91 513 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 102 180 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 86 002 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 178 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4718 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 102 180 zł w 2023 roku.
• 103 414 zł w 2022 roku.
• 127 202 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -19%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Luksusowa marka roku wyniosły 16 178 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 102 180 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2055 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 178 zł w 2023 roku
• 1462 zł w 2022 roku
• 8862 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Luksusowa marka roku wykazała przychody na poziomie 355 947 zł.
Organizacja zarobiła -16 010 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -16 010 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2542 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 1263 zł w 2021 roku
Organizacja Luksusowa marka roku wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.009%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 47% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 39% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 36% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.009%.