Organizacja Naviparking poland osiągnęła 1 013 901 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 013 901 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 516 399 zł.
Strata netto wyniosła 3 502 499 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 202 780 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 013 901 zł w 2022 roku.
• 260 631 zł w 2021 roku.
• 15 306 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -700 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3 502 499 zł w 2022 roku.
• -1 787 732 zł w 2021 roku.
• -947 154 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Naviparking poland wynosi 675 934 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 534 752 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 135 187 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 675 934 zł w 2022 roku.
• 173 754 zł w 2021 roku.
• 10 204 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Naviparking poland wyniosła 1 369 433 zł.
a
ktywa trwałe to 582 695 zł.
a
ktywa obrotowe to 786 738 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 369 433 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -7 021 774 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 391 207 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 273 887 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 369 433 zł w 2022 roku.
• 835 791 zł w 2021 roku.
• 287 144 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -256%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła -304%.
Marża netto wyniosła -345%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -51.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -60.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -69.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Naviparking poland wyniosły 8 391 207 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 369 433 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 613%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 678 241 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 391 207 zł w 2022 roku
• 4 355 066 zł w 2021 roku
• 2 018 687 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 613% w 2022 roku
• 521% w 2021 roku
• 703% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Naviparking poland wykazała przychody na poziomie 1 013 901 zł.
Organizacja zarobiła -3 502 499 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3 502 499 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Naviparking poland wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 95% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Naviparking
posiada 60 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 29.11.2021 jest
Naviparking
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.01.2019 do 29.11.2021
był Naviparking
kontrolując 85% udziałów.
W okresie od 01.09.2017 do 17.01.2019 najwięcej udziałów posiadał Naviparking . Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.