POLSKA GRUPA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000691946
NIP
9930664124
REGON
368081424

Podsumowanie

aktywa
4,2 mln
przychód
2,5 mln
zysk
69 tys.
wartość firmy
2,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
ŁĘG TARNOWSKI
Adres
UL. PRZEDMIEŚCIE, 24B
Kod pocztowy
33-131
Rejestracja
2017-08-24
Rozpoczęcie działalności
2017-08-24
Kapitał zakładowy
25000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD LICZY OD JEDNEJ DO PIĘCIU OSÓB POWOŁANYCH PRZEZ ZGROMADZENIE WSPÓLNIKÓW. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Polska grupa reklamowa osiągnęła 2 453 175 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 453 175 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 384 104 zł.
Zysk netto wyniósł 69 071 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 514 287 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 453 175 zł w 2021 roku.
• 1 099 642 zł w 2020 roku.
• 1 547 218 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 36 121 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 69 071 zł w 2021 roku.
• 98 489 zł w 2020 roku.
• 132 921 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polska grupa reklamowa wynosi 2 058 738 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 147 004 zł a 6 132 937 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 448 680 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 058 738 zł w 2021 roku.
• 1 222 253 zł w 2020 roku.
• 1 584 497 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Polska grupa reklamowa wyniosła 4 155 709 zł.
a
ktywa trwałe to 1 174 101 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 981 608 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 155 709 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 196 005 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 959 703 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 967 086 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 155 709 zł w 2021 roku.
• 1 548 366 zł w 2020 roku.
• 974 082 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 35%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Polska grupa reklamowa wyniosły 3 959 703 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 155 709 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 95%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 905 540 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 959 703 zł w 2021 roku
• 1 421 432 zł w 2020 roku
• 945 637 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 95% w 2021 roku
• 92% w 2020 roku
• 97% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Polska grupa reklamowa wykazała przychody na poziomie 2 453 175 zł.
Organizacja zarobiła 78 776 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9705 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 69 071 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9705 zł w 2021 roku
• 4309 zł w 2020 roku
• 502 zł w 2019 roku

Organizacja Polska grupa reklamowa wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Oleksy Tadeusz posiada 250 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Oleksy Piotr posiada 250 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Oleksy Piotr (50% udziałów)
• Oleksy Tadeusz (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 24.08.2017 do 06.11.2017 była Kózka Magdalena kontrolująca 100% udziałów.