POLSKA GRUPA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000691946
NIP
9930664124
REGON
368081424

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
5,8 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,7 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-342 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,1 mln
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
ŁĘG TARNOWSKI
Adres
UL. PRZEDMIEŚCIE, 24B
Kod pocztowy
33-131
Rejestracja
2017-08-24
Rozpoczęcie działalności
2017-08-24
Kapitał zakładowy
25000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@polskagrupareklamowa.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD LICZY OD JEDNEJ DO PIĘCIU OSÓB POWOŁANYCH PRZEZ ZGROMADZENIE WSPÓLNIKÓW. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE Z PROKURENTEM.
Opis
Polska Grupa Reklamowa to doświadczona drukarnia wielkoformatowa z siedzibą wTarnowie, która działa na rynku od niemal 20 lat. Specjalizuje się w kompleksowej produkcji materiałów reklamowych, obejmującej wszystkie etapy - od projektowania, przez druk, aż po montaż i dystrybucję. Zespół składający się z wykwalifikowanych specjalistów stawia na jakość i innowacyjność, co pozwala na realizację nawet najtrudniejszych projektów. Firma oferuje szeroki wachlarz usług, w tym druk banerów, oklejanie samochodów, produkcję liter 3D, kasetonów oraz rebranding marek. W ciągu swojej działalności zyskała reputację rzetelnego partnera biznesowego, zdolnego dostosować się do indywidualnych potrzeb klientów oraz dostarczać rozwiązania skuteczne i estetyczne. Polska Grupa Reklamowa nieustannie rozwija swój park maszynowy, co pozwala jej na utrzymanie wysokich standardów produkcji oraz oferowanie konkurencyjnych cen. Organizacja podkreśla znaczenie zrozumienia oczekiwań klientów oraz angażuje ich w proces twórczy, co skutkuje lepszymi efektami końcowymi. Dzięki rozwiniętej logistyce i transportowi, działalność firmy rozciąga się nie tylko na teren Polski, ale również poza jej granice.
W skrócie
  • Produkcja reklam wielkoformatowych
  • Oklejanie samochodów
  • Druk banerów i materiałów marketingowych
  • Tworzenie liter 3D oraz kasetonów
  • Rebranding i kreowanie wizerunku marki

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polska grupa reklamowa osiągnęła 1 685 719 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 685 719 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 027 441 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 341 722 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 214 949 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 685 719 zł w 2023 roku.
• 1 909 221 zł w 2022 roku.
• 2 453 175 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -44 385 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -341 722 zł w 2023 roku.
• -270 676 zł w 2022 roku.
• 69 071 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Polska grupa reklamowa wynosi 1 123 813 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 4 214 298 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 143 299 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 123 813 zł w 2023 roku.
• 1 272 814 zł w 2022 roku.
• 2 058 738 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polska grupa reklamowa wynosi 0,23%. To oznacza, że firma ma szansę 0,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,014% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,23% w 2023 roku.
• 0,74% w 2022 roku.
• 0,26% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Polska grupa reklamowa wyniosła 5 821 139 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 1 170 192 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 4 650 946 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 821 139 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -491 393 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 312 532 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 922 296 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 821 139 zł w 2023 roku.
• 5 518 336 zł w 2022 roku.
• 4 155 709 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 70%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -20%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Polska grupa reklamowa wyniosły 6 312 532 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 821 139 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 995 832 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 312 532 zł w 2023 roku
• 5 668 007 zł w 2022 roku
• 3 959 703 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2023 roku
• 103% w 2022 roku
• 95% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polska grupa reklamowa wykazała przychody na poziomie 1 685 719 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -322 021 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 19 701 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -341 722 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -6% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 19 701 zł w 2023 roku
• 23 849 zł w 2022 roku
• 9705 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polska grupa reklamowa wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 86% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 86% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Oleksy Piotr posiada 250 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Oleksy Tadeusz posiada 250 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Oleksy Tadeusz (50% udziałów)
• Oleksy Piotr (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 24.08.2017 do 06.11.2017 była Kózka Magdalena kontrolująca 100% udziałów.

Podobne organizacje do POLSKA GRUPA REKLAMOWA