SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD LICZY OD JEDNEJ DO PIĘCIU OSÓB POWOŁANYCH PRZEZ ZGROMADZENIE WSPÓLNIKÓW. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE Z PROKURENTEM.
Polska Grupa Reklamowa to doświadczona drukarnia wielkoformatowa z siedzibą wTarnowie, która działa na rynku od niemal 20 lat. Specjalizuje się w kompleksowej produkcji materiałów reklamowych, obejmującej wszystkie etapy - od projektowania, przez druk, aż po montaż i dystrybucję. Zespół składający się z wykwalifikowanych specjalistów stawia na jakość i innowacyjność, co pozwala na realizację nawet najtrudniejszych projektów. Firma oferuje szeroki wachlarz usług, w tym druk banerów, oklejanie samochodów, produkcję liter 3D, kasetonów oraz rebranding marek. W ciągu swojej działalności zyskała reputację rzetelnego partnera biznesowego, zdolnego dostosować się do indywidualnych potrzeb klientów oraz dostarczać rozwiązania skuteczne i estetyczne. Polska Grupa Reklamowa nieustannie rozwija swój park maszynowy, co pozwala jej na utrzymanie wysokich standardów produkcji oraz oferowanie konkurencyjnych cen. Organizacja podkreśla znaczenie zrozumienia oczekiwań klientów oraz angażuje ich w proces twórczy, co skutkuje lepszymi efektami końcowymi. Dzięki rozwiniętej logistyce i transportowi, działalność firmy rozciąga się nie tylko na teren Polski, ale również poza jej granice.
W skrócie
Produkcja reklam wielkoformatowych
Oklejanie samochodów
Druk banerów i materiałów marketingowych
Tworzenie liter 3D oraz kasetonów
Rebranding i kreowanie wizerunku marki
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Polska grupa reklamowa osiągnęła 1 685 719 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 685 719 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 027 441 zł.
Strata netto wyniosła 341 722 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 214 949 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 685 719 zł w 2023 roku.
• 1 909 221 zł w 2022 roku.
• 2 453 175 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -44 385 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -341 722 zł w 2023 roku.
• -270 676 zł w 2022 roku.
• 69 071 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polska grupa reklamowa wynosi 1 123 813 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 4 214 298 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 143 299 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 123 813 zł w 2023 roku.
• 1 272 814 zł w 2022 roku.
• 2 058 738 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polska grupa reklamowa wynosi 0,23%. To oznacza, że firma ma szansę 0,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,23% w 2023 roku.
• 0,74% w 2022 roku.
• 0,26% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Polska grupa reklamowa wyniosła 5 821 139 zł.
a
ktywa trwałe to 1 170 192 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 650 946 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 821 139 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -491 393 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 312 532 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 922 296 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 821 139 zł w 2023 roku.
• 5 518 336 zł w 2022 roku.
• 4 155 709 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 70%.
Marża netto wyniosła -20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Polska grupa reklamowa wyniosły 6 312 532 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 821 139 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 995 832 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 312 532 zł w 2023 roku
• 5 668 007 zł w 2022 roku
• 3 959 703 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2023 roku
• 103% w 2022 roku
• 95% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Polska grupa reklamowa wykazała przychody na poziomie 1 685 719 zł.
Organizacja zarobiła -322 021 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 19 701 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -341 722 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 19 701 zł w 2023 roku
• 23 849 zł w 2022 roku
• 9705 zł w 2021 roku