PM SHOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000691415
NIP
7412143830
REGON
368075607

Podsumowanie

aktywa
962 tys.
przychód
345 tys.
zysk
115 tys.
wartość firmy
689 tys.
Podstawowe info
Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Miejscowość
OLSZTYN
Adres
UL. JERZEGO BURSKIEGO, 1
Kod pocztowy
10-686
Rejestracja
2017-08-24
Rozpoczęcie działalności
2017-08-24
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pm shop osiągnęła 345 323 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 105 478 zł. Pozostałe przychody to 239 845 zł.
Całkowite koszty wyniosły -9208 zł.
Zysk netto wyniósł 114 686 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 69 065 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 345 323 zł w 2022 roku.
• 1 212 497 zł w 2021 roku.
• 84 211 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 22 937 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 114 686 zł w 2022 roku.
• 727 341 zł w 2021 roku.
• -145 299 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pm shop wynosi 688 961 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 605 610 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 137 792 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 688 961 zł w 2022 roku.
• 3 717 696 zł w 2021 roku.
• 56 141 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pm shop wyniosła 962 332 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 371 552 zł.
a
ktywa obrotowe to 590 780 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 962 332 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -96 036 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 058 368 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 192 466 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 962 332 zł w 2022 roku.
• 909 318 zł w 2021 roku.
• 502 134 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -119%.
Marża operacyjna wyniosła -114%.
Marża netto wyniosła 33%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -23.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pm shop wyniosły 1 058 368 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 962 332 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 110%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 211 674 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 058 368 zł w 2022 roku
• 1 120 040 zł w 2021 roku
• 1 440 198 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 110% w 2022 roku
• 123% w 2021 roku
• 287% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pm shop wykazała przychody na poziomie 345 323 zł.
Organizacja zarobiła 114 686 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 114 686 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Pm shop wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 72% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Luty Michał posiada 1900 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Największym udziałowcem od 27.05.2020 jest Luty Michał kontrolujący 95% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 24.08.2017 do 27.05.2020:
• Luty Michał (50% udziałów)
• Sypniewska Anna (50% udziałów)