BROVI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000684279
NIP
8992821832
REGON
367651760

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
393
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
65 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-2 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
43 tys.
Info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. MIKOŁAJA REJA, 23
Kod pocztowy
50-338
Rejestracja
2017-06-26
Rozpoczęcie działalności
2017-06-26
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
igorekp78@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Opis
BROVI to salon specjalizujący się w makijażu permanentnym, z siedzibą we Wrocławiu.Wyróżnia się on szczególnym podejściem do klientów oraz wysoką jakością oferowanych usług. Specjaliści pracujący w BROVI posługują się tylko organicznymi, hipoalergicznymi pigmentami, co zapewnia naturalny i długotrwały efekt. Salon oferuje szereg zabiegów, obejmujących permanentny makijaż brwi, oczu i ust, a także mikroblejding. W trosce o komfort klientów zarówno przed, jak i w trakcie zabiegu, miejsce poddawane jest znieczuleniu. BROVI dąży do indywidualnego podejścia do każdego klienta, co pozwala na dostosowanie formy i koloru makijażu do osobistych preferencji. Dodatkowo, klienci mogą korzystać z potwierdzonych, pozytywnych opinii zadowolonych użytkowników, które potwierdzają wysoką jakość usług. Salon zapewnia także łatwość rezerwacji wizyt poprzez aplikację Booksy, umożliwiając wygodne umawianie się na zabiegi 24/7. Dodatkowe promocje, takie jak rabaty na konkretne zabiegi, przyciągają jeszcze więcej klientów.
W skrócie
  • Specjalizacja w makijażu permanentnym: brwi, oczy, usta
  • Użycie organicznych, hipoalergicznych pigmentów
  • Indywidualne podejście i konsultacje przed zabiegiem
  • Znieczulenie dla maksymalnego komfortu klienta
  • Możliwość rezerwacji wizyt przez aplikację Booksy

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brovi osiągnęła 65 176 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 62 373 zł. Pozostałe przychody to 2803 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 64 004 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 1631 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 32 588 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 65 176 zł w 2019 roku.
• 81 732 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -816 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1631 zł w 2019 roku.
• -6604 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Brovi wynosi 43 450 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 162 939 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 17 732 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 43 450 zł w 2019 roku.
• 55 403 zł w 2018 roku.
• 7986 zł w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brovi wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2019 roku.
• 0,02% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Brovi wyniosła 393 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 393 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 393 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -411 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 804 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -5665 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 393 zł w 2019 roku.
• 4305 zł w 2018 roku.
• 11 724 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -415%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 397%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -207.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 198.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Brovi wyniosły 804 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 393 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 205%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -136 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 804 zł w 2019 roku
• 3084 zł w 2018 roku
• 1075 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 97.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 205% w 2019 roku
• 72% w 2018 roku
• 9% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brovi wykazała przychody na poziomie 65 176 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -1631 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1631 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Brovi wykazała zysk netto większy niż 32% organizacji z branży "Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 23% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 32% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2019 wynosił on 0.007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Hapon Ivan posiada 67 udziałów, które stanowią 67% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Hapon Volha posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 24.06.2019 jest Hapon Ivan kontrolujący 67% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 06.08.2018 do 24.06.2019 był Poresh Ihar kontrolując 34% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 26.06.2017 do 06.08.2018 najwięcej udziałów posiadał Poresh Ihar . Jego udziały w tym czasie wynosiły 34%.

Podobne organizacje do BROVI

Organizacja Numer KRS
1
0000123031
2
0000322040
3
0000340076
4
0000375760
5
0000381746
6
0000424981
7
0000429068
8
0000430615
9
0000447070
10
0000465793
11
0000467560
12
0000533780
13
0000541785
14
0000545809
15
0000553373
16
0000554822
17
0000577074
18
0000577981
19
0000628722
20
0000640127
21
0000641488
22
0000646607
23
0000651562
24
0000669607
25
0000671411
26
0000672686
27
0000682515
28
0000686241
29
0000687225
30
0000692821