SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ, TJ. SPÓŁKA C1 MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 2.C1 MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ REPREZENTOWANA JEST W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB: DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. 3. W SKŁAD ZARZĄDU C1 MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WCHODZI RAFAŁ ZARZECKI- JAKO PREZES ZARZĄDU.
Organizacja C1 marketing osiągnęła 8 727 337 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 355 173 zł. Pozostałe przychody to 1 372 163 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 045 952 zł.
Zysk netto wyniósł 2 309 221 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 097 051 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 727 337 zł w 2023 roku.
• 1 403 203 zł w 2022 roku.
• 942 658 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 987 026 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 309 221 zł w 2023 roku.
• -2 032 173 zł w 2022 roku.
• -1 341 809 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji C1 marketing wynosi 77 693 824 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
13 091 005 zł a 334 073 155 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 598 741 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 77 693 824 zł w 2023 roku.
• 61 842 270 zł w 2022 roku.
• 69 384 035 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji C1 marketing wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,26% w 2022 roku.
• 1,79% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów C1 marketing wyniosła 103 168 386 zł.
a
ktywa trwałe to 92 896 496 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 271 890 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 103 168 386 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 83 518 289 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 650 097 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 194 518 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 103 168 386 zł w 2023 roku.
• 99 402 857 zł w 2022 roku.
• 101 427 669 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania C1 marketing wyniosły 19 650 097 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 103 168 386 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 757 327 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 650 097 zł w 2023 roku
• 18 193 789 zł w 2022 roku
• 9 753 541 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2023 roku
• 18% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja C1 marketing wykazała przychody na poziomie 8 727 337 zł.
Organizacja zarobiła 2 688 296 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 379 075 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 309 221 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 63 179 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 379 075 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja C1 marketing wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki