SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM.
Organizacja In digital marketing osiągnęła 362 083 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 362 082 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 408 748 zł.
Strata netto wyniosła 46 665 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 72 417 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 362 083 zł w 2022 roku.
• 345 440 zł w 2021 roku.
• 331 333 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -9333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -46 665 zł w 2022 roku.
• 39 763 zł w 2021 roku.
• 7582 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT In digital marketing wynosi -46 tys. zł.
EBITDA In digital marketing wynosi -46 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji In digital marketing wynosi 241 389 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 905 208 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 48 278 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 241 389 zł w 2022 roku.
• 389 345 zł w 2021 roku.
• 251 218 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji In digital marketing wynosi 0,26%. To oznacza, że firma ma szansę 0,26% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,043% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,26% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
• 0,12% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 117 105
zł.
Koszty operacyjne In digital marketing wyniosły 408 310
zł.
Wynagrodzenia stanowią 29%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
23 421 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 117 105 zł w 2022 roku
• 161 602 zł w 2021 roku
• 121 644 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
29% w 2022 roku
•
53% w 2021 roku
•
38% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów In digital marketing wyniosła 241 642 zł.
a
ktywa trwałe to 13 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 228 642 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 241 642 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -154 726 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 396 368 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 36 537 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 241 642 zł w 2022 roku.
• 183 775 zł w 2021 roku.
• 192 417 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -19%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła -13%.
Marża netto wyniosła -13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania In digital marketing wyniosły 396 368 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 241 642 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 164%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 53 768 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 396 368 zł w 2022 roku
• 291 836 zł w 2021 roku
• 340 241 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 164% w 2022 roku
• 159% w 2021 roku
• 177% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja In digital marketing wykazała przychody na poziomie 362 083 zł.
Organizacja zarobiła -46 665 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -46 665 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja In digital marketing wykazała zysk netto większy niż 9% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 9% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 90% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Lewińska Maja
posiada 190 udziałów, które stanowią 95% firmy.