Organizacja Centrum sprzedażowe osiągnęła 130 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 130 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 28 500 zł.
Strata netto wyniosła 28 370 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -3158 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 130 zł w 2023 roku.
• 51 134 zł w 2022 roku.
• 244 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5140 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -28 370 zł w 2023 roku.
• 29 560 zł w 2022 roku.
• -446 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum sprzedażowe wynosi 87 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 325 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4059 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 87 zł w 2023 roku.
• 162 226 zł w 2022 roku.
• 163 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum sprzedażowe wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,022% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Centrum sprzedażowe wyniosły 28 500
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 964 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum sprzedażowe wyniosła 61 677 zł.
a
ktywa obrotowe to 61 677 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 61 677 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -15 174 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 76 851 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6694 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 61 677 zł w 2023 roku.
• 90 047 zł w 2022 roku.
• 58 804 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -46%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 187%.
Marża operacyjna wyniosła -21,810%.
Marża netto wyniosła -21,810%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3636.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3637.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum sprzedażowe wyniosły 76 851 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 61 677 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 125%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9635 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 76 851 zł w 2023 roku
• 76 851 zł w 2022 roku
• 75 168 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 125% w 2023 roku
• 85% w 2022 roku
• 128% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrum sprzedażowe wykazała przychody na poziomie 130 zł.
Organizacja zarobiła -28 370 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -28 370 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -52 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 1429 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Centrum sprzedażowe wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0000004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 20% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 41% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 79% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0000004%.