Organizacja P-transport osiągnęła 2 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 51 723 zł.
Strata netto wyniosła 51 721 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 zł w 2020 roku.
• 171 201 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -15 957 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -51 721 zł w 2020 roku.
• -96 309 zł w 2019 roku.
• -14 000 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT P-transport wynosi -52 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -51 721 zł w
2020 roku.
• 0 zł w
2019 roku.
• 0 zł w
2018 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 0 zł w
2020 roku.
• 0 zł w
2019 roku.
• 0 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji P-transport wynosi 1 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -17 306 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 zł w 2020 roku.
• 114 134 zł w 2019 roku.
• 36 168 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji P-transport wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,046% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2020 roku.
• 0,10% w 2019 roku.
• 0,00% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów P-transport wyniosła 52 161 zł.
a
ktywa obrotowe to 52 161 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 52 161 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -117 933 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 170 094 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2004 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 52 161 zł w 2020 roku.
• 83 540 zł w 2019 roku.
• 37 543 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -99%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 44%.
Marża operacyjna wyniosła -2,638,823%.
Marża netto wyniosła -2,638,829%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -30.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -879607.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -879609.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania P-transport wyniosły 170 094 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 52 161 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 326%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 56 698 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 170 094 zł w 2020 roku
• 149 751 zł w 2019 roku
• 5394 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 108.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 326% w 2020 roku
• 179% w 2019 roku
• 14% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja P-transport wykazała przychody na poziomie 2 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja P-transport wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00000008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 93% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.00000008%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Opyruk Petro
posiada 450 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Moisiuk Vasyl
posiada 50 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 09.03.2020 jest
Opyruk Petro
kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 20.03.2019 do 09.03.2020
był Kuryliuk Viktor
kontrolując 80% udziałów.
W okresie od 20.02.2017 do 20.03.2019 najwięcej udziałów posiadał Kuryliuk Viktor. Jego udziały w tym czasie wynosiły 80%.