POLAND FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000662393
NIP
7842503171
REGON
366503565

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
63 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
11 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-13 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
7 tys.
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
GNIEZNO
Adres
UL. GDAŃSKA, 112
Kod pocztowy
62-200
Rejestracja
2017-02-06
Rozpoczęcie działalności
2017-02-06
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Email
biuro@polandfood.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.
Opis
Poland Food to uznana polska firma działająca na rynku mleczarskim od ponad 18 lat.Zespół wykwalifikowanych specjalistów z zamiłowaniem do swojej pracy stoi za sukcesem przedsiębiorstwa. Poland Food specjalizuje się w produkcji proszków mlecznych, a także odżywek i suplementów dla sportowców. Firma prowadzi również skup mleka, który nieustannie rozwija. Ich produkty są obecne na wszystkich kontynentach, co świadczy o ich globalnym zasięgu. Poland Food kładzie duży nacisk na jakość, zgodność z międzynarodowymi i krajowymi normami, a także na dostosowanie się do wszelkich standardów higieniczno-sanitarnych. Dzięki nowoczesnemu parkowi maszynowemu i ciągłemu doskonaleniu systemów nadzoru sanitarnego, wytwarzają produkty, które zyskały uznanie wśród konsumentów. Ważnym elementem ich oferty jest mleko w proszku dla dzieci i niemowląt, które jest bezpieczne i nie powoduje alergii. Poland Food współpracuje z wiodącymi producentami nabiałowymi, co jest dodatkową gwarancją wysokiej jakości ich produktów. W ramach transparentności, firma uczestniczy w programie Rzetelna Firma, udostępniając dane na temat rejestracji i swoich osiągnięć.
W skrócie
  • Produkcja proszków mlecznych
  • Produkcja odżywek i suplementów dla sportowców
  • Prowadzenie i rozwój skupu mleka
  • Produkty obecne globalnie
  • Mleko w proszku dla dzieci i niemowląt

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Poland food osiągnęła 11 071 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 11 044 zł. Pozostałe przychody to 27 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 24 097 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 13 053 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -4811 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 071 zł w 2021 roku.
• 2 211 330 zł w 2020 roku.
• 617 519 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1946 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -13 053 zł w 2021 roku.
• -1 054 665 zł w 2020 roku.
• 58 613 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Poland food wynosi 7381 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 27 677 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3207 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7381 zł w 2021 roku.
• 1 474 220 zł w 2020 roku.
• 702 859 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Poland food wynosi 4,51%. To oznacza, że firma ma szansę 4,51% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 1,123% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 4,51% w 2021 roku.
• 7,7% w 2020 roku.
• 0,16% w 2019 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Poland food wyniosła 63 425 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 63 425 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 63 446 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -1 004 051 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 067 497 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9017 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 63 446 zł w 2021 roku.
• 212 715 zł w 2020 roku.
• 1 547 778 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -21%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -118%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -118%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -47.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Poland food wyniosły 1 067 497 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 63 446 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,683%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 257 321 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 067 497 zł w 2021 roku
• 1 203 713 zł w 2020 roku
• 1 472 142 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 385.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1683% w 2021 roku
• 566% w 2020 roku
• 95% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Poland food wykazała przychody na poziomie 11 071 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -13 053 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -13 053 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Poland food wykazała zysk netto większy niż 15% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów i tłuszczów jadalnych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 31% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 7% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 6% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 11% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 36% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00006%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.00006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki