Śledzenie trendów w promocji i nowoczesnych mediach
Dostarczanie atrakcyjnych form komunikacji
Tomto Media to kreatywne studio komunikacji, które koncentruje się na dbałości o wizerunek różnych podmiotów, a szczególnie wydarzeń sportowych, zarówno tych małych, jak i wielkich. Organizacja powstała z myślą o nowoczesnych metodach promocji, które synergicznie łączą wiedzę o sporcie oraz umiejętności korzystania z nowoczesnych mediów. Celem Tomto Media jest kreowanie oraz poprawa wizerunku klientów poprzez odpowiednie zarządzanie ich obecnością w mediach. Firma podchodzi indywidualnie do każdego projektu, zapewniając unikalne podejście i dobór skutecznych form komunikacji. Zespół Tomto Media angażuje się w każdy etap - od pomysłu, przez realizację, aż po sukces. Innowacyjne myślenie i śledzenie aktualnych trendów w dziedzinie promocji ułatwia im dostarczanie klientom najwyższej jakości usług, adaptując się do dynamicznych zmian w branży z użyciem współczesnych narzędzi. Z determinacją pracują na rzecz osiągania celów swoich klientów, oferując pełne wsparcie oraz profesjonalizm w każdym aspekcie współpracy.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Tomto media osiągnęła 214 615 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 238 265 zł. Pozostałe przychody to -23 650 zł.
Całkowite koszty wyniosły 94 762 zł.
Zysk netto wyniósł 143 503 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 34 031 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 214 615 zł w 2021 roku.
• 165 870 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 29 243 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 143 503 zł w 2021 roku.
• -34 044 zł w 2020 roku.
• 19 785 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tomto media wynosi 724 504 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
7416 zł a 2 009 040 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 135 601 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 724 504 zł w 2021 roku.
• 134 442 zł w 2020 roku.
• 192 801 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tomto media wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,00% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 55 690
zł.
Koszty operacyjne Tomto media wyniosły 71 113
zł.
Wynagrodzenia stanowią 78%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
10 968 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 55 690 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
13.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
78% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
•
0% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tomto media wyniosła 28 989 zł.
a
ktywa obrotowe to 28 989 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 28 989 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 9888 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 101 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2432 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 28 989 zł w 2021 roku.
• 47 947 zł w 2020 roku.
• 74 209 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 495%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1,451%.
Marża operacyjna wyniosła 70%.
Marża netto wyniosła 67%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 106.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 341.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tomto media wyniosły 19 101 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 28 989 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 101 zł w 2021 roku
• 16 131 zł w 2020 roku
• 8349 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2021 roku
• 34% w 2020 roku
• 11% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tomto media wykazała przychody na poziomie 214 615 zł.
Organizacja zarobiła 143 503 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 143 503 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1177 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 449 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku