MARKETING RELATIONSHIP GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000660228
NIP
5252695694
REGON
366412408

Podsumowanie

aktywa
10 tys.
przychód
0
zysk
-307
wartość firmy
5 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. KONSTANTEGO ILDEFONSA GAŁCZYŃSKIEGO, 4
Kod pocztowy
00-362
Rejestracja
2017-01-24
Rozpoczęcie działalności
2017-01-24
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing relationship group osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 307 zł.
Strata netto wyniosła 307 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -7000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 5000 zł w 2020 roku.
• 5000 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -307 zł w 2021 roku.
• -214 zł w 2020 roku.
• -214 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing relationship group wynosi 4699 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 25 062 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4149 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4699 zł w 2021 roku.
• 8263 zł w 2020 roku.
• 8263 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing relationship group wyniosła 9624 zł.
a
ktywa obrotowe to 9624 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9624 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6266 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3359 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1340 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9624 zł w 2021 roku.
• 9931 zł w 2020 roku.
• 9931 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing relationship group wyniosły 3359 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9624 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 35%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 649 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3359 zł w 2021 roku
• 3359 zł w 2020 roku
• 3359 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 35% w 2021 roku
• 34% w 2020 roku
• 34% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing relationship group wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -307 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -307 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Marketing relationship group wykazała zysk netto większy niż 28% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 28% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 24% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Zrobek Piotr posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Marciniak Krzysztof posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Zrobek Piotr (50% udziałów)
• Marciniak Krzysztof (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 24.01.2017 do 21.02.2020 był Zrobek Piotr kontrolując 91% udziałów.