SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Sales marketing system osiągnęła 652 236 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 650 962 zł. Pozostałe przychody to 1274 zł.
Całkowite koszty wyniosły 515 187 zł.
Zysk netto wyniósł 135 775 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 236 736 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 652 236 zł w 2018 roku.
• 415 500 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 22 208 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 135 775 zł w 2018 roku.
• 113 567 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Sales marketing system wynosi 174 tys. zł.
EBITDA Sales marketing system wynosi 308 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
39 885 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 174 296 zł w
2018 roku.
• 134 411 zł w
2017 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
167 495 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 307 533 zł w
2018 roku.
• 140 038 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sales marketing system wynosi 1 168 681 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
190 757 zł a 1 900 850 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 348 486 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 168 681 zł w 2018 roku.
• 820 195 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sales marketing system wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,016% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2018 roku.
• 0,00% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sales marketing system wyniosła 580 368 zł.
a
ktywa trwałe to 119 953 zł.
a
ktywa obrotowe to 460 415 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 580 368 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 254 342 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 326 026 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 395 475 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 580 368 zł w 2018 roku.
• 184 894 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 53%.
Marża operacyjna wyniosła 27%.
Marża netto wyniosła 21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -38 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -42.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sales marketing system wyniosły 326 026 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 580 368 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 259 700 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 326 026 zł w 2018 roku
• 66 326 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2018 roku
• 36% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sales marketing system wykazała przychody na poziomie 652 236 zł.
Organizacja zarobiła 159 566 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 23 791 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 135 775 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3749 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 23 791 zł w 2018 roku
• 20 042 zł w 2017 roku
Organizacja Sales marketing system wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki".
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 86% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2018 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 wynosił on 0.003%.