SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO – CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO – CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Organizacja Mazowiecki transport międzynarodowy osiągnęła 75 028 870 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 75 028 145 zł. Pozostałe przychody to 725 zł.
Całkowite koszty wyniosły 74 156 469 zł.
Zysk netto wyniósł 871 676 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 10 698 553 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 75 028 870 zł w 2024 roku.
• 64 906 348 zł w 2023 roku.
• 68 915 753 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 76 340 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 871 676 zł w 2024 roku.
• 2 474 089 zł w 2023 roku.
• 16 238 411 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mazowiecki transport międzynarodowy wynosi 2,45 mln zł.
EBITDA Mazowiecki transport międzynarodowy wynosi 4,16 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
290 212 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 447 899 zł w
2024 roku.
• 3 905 322 zł w
2023 roku.
• 20 656 717 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
479 695 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 4 161 103 zł w
2024 roku.
• 5 362 082 zł w
2023 roku.
• 21 646 276 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mazowiecki transport międzynarodowy wynosi 79 088 141 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
8 716 762 zł a 187 572 175 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 10 592 271 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 79 088 141 zł w 2024 roku.
• 78 095 686 zł w 2023 roku.
• 133 962 846 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mazowiecki transport międzynarodowy wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 17 526 494
zł.
Koszty operacyjne Mazowiecki transport międzynarodowy wyniosły 72 580 246
zł.
Wynagrodzenia stanowią 24%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
2 258 832 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 17 526 494 zł w 2024 roku
• 12 301 259 zł w 2023 roku
• 7 763 037 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
24% w 2024 roku
•
20% w 2023 roku
•
16% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mazowiecki transport międzynarodowy wyniosła 45 139 175 zł.
a
ktywa trwałe to 19 537 279 zł.
a
ktywa obrotowe to 25 601 896 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 45 139 175 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 34 109 586 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 029 589 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 659 187 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 45 139 175 zł w 2024 roku.
• 36 997 810 zł w 2023 roku.
• 34 902 831 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -42.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -34.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mazowiecki transport międzynarodowy wyniosły 11 029 589 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 45 139 175 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 453 130 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 029 589 zł w 2024 roku
• 3 759 901 zł w 2023 roku
• 4 149 010 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2024 roku
• 10% w 2023 roku
• 12% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mazowiecki transport międzynarodowy wykazała przychody na poziomie 75 028 870 zł.
Organizacja zarobiła 1 959 403 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 087 727 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 871 676 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 56% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 144 087 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 087 727 zł w 2024 roku
• 758 178 zł w 2023 roku
• 4 399 195 zł w 2022 roku
Największym udziałowcem od 31.07.2023 jest
Wojcieszek Milena
kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.10.2020 do 31.07.2023
była Wojcieszek Milena
kontrolująca 67% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 03.01.2017 do 12.10.2020:
• Wojcieszek Paweł (33% udziałów)
• Wojcieszek Milena (33% udziałów)
• Grycz Mariusz (33% udziałów)
Podobne organizacje do
MAZOWIECKI TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY