Adres
UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI, 12
Rozpoczęcie działalności
2016-12-29
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH WYMAGANY JEST PODPIS PREZESA LUB ZASTĘPCY PREZESA I JEDNEGO DOWOLNEGO CZŁONKA ZARZĄDU. DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA, W TYM W POSTĘPOWANIACH ADMINISTRACYJNYCH LUB SĄDOWYCH UPRAWNIONY JEST DOWOLNY CZŁONEK ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA JEST" 1.POZYSKIWANIE FUNDUSZY NA RZECZ DZIECI Z LOKALNYCH ŚRODOWISK ORAZ WYCHOWANKÓW I ABSOLWENTÓW PRZEDSZKOLA NIEPUBLICZNEGO "AKADEMIA POZIOMKOWA". 2.PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI OŚWIATOWO-WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ, TAKŻE W ZAKRESIE SZEROKO POJĘTEJ PROFILAKTYKI W ŚRODOWISKU DZIECI I MŁODZIEŻY SZCZEGÓLNIE PORZEBUJĄCEJ W TYM NIEPEŁNOSPRAWNYCH, A TAKŻE ZAGROŻONYCH UZALEŻNIENIAMI W TYM ALKOHOLIZM I NARKOMANIA ORAZ WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM. 3.ZAKŁADANIE, PROWADZENIE I WSPIERANIE DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY POLEGAJĄCYCH NA ORGANIZOWANIU SPOTKAŃ, WYCIECZEK, IMPREZ, KIERMASZÓW, FESTYNÓW KUNKURSÓW. 4.STWARZANIE WARUNKÓW DO ROZWOJU PSYCHORUCHOWEGO DZIECKA, W TYM LIKWIDOWANIU BARIER ARCHITEKTONICZNYCH. 5.UCZESTNICZENIE W ŻYCIU KULTURALNO-SPOŁECZNYM REGIONU. 6.INICJOWANIE RÓŻNYCH FORM WSPÓŁPRACY DZIECI Z RODZICAMI, POMOC W NAUCE I W ORGANIZACJI WOLNEGO CZASU. 7.POZNAWANIE PRZYRODY I ZAGADNIEŃ EKOLOGICZNYCH, PROPAGOWANIE POSTAW PROEKOLOGICZNYCH. 8.POZNAWANIE HISTORII I TRADYCJI WŁASNEGO REGIONU. 9.ORGANIZACJA CZASU WOLNEGO LATEM I ZIMĄ. 10.WSPÓŁPRACA Z JEDNOSTKAMI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO. 11.PRZECIWDZIAŁANIE DYSFUNKCJI I PATOLOGII RODZIN POPRZEZ ORGANIZACJĘ ZAJĘĆ PSYCHOEDUKACYJNYCH. PROWADZENIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO WYRÓWNANIA SZANS ŻYCIOWYCH RODZIN. 12.UDZIELANIE POMOCY PRZYSTOSOWANEJ DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB DZIECI I DOROSŁYCH Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ (M.IN. INTELEKTUALNĄ, RUCHOWĄ, ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI) I ICH RODZINOM, A TAKŻE OSOBOM DOZNAJĄCYM PRZEMOCY DOMOWEJ LUB ZNAJDUJĄCYM SIĘ W SYTUACJI KRYZYSOWEJ. 13.DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH, KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH, TERAPEUTYCZNYCH ORAZ PROFILAKTYCZNYCH REALIZOWANYCH W PRZEDSZKOLU. 14.WSPOMAGANIE DZIECI W KSZTAŁTOWANIU UZDOLNIEŃ, ROZWIJANIE TALENTÓW. 15.DĄŻENIE DO ROZWIJANIA TWÓRCZYCH I INDYWIDUALNYCH OSOBOWOŚCI DZIECI.