Organizacja Vip transport osiągnęła 36 453 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 36 453 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 37 683 zł.
Strata netto wyniosła 1231 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -56 598 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 36 453 zł w 2023 roku.
• 253 924 zł w 2022 roku.
• 246 222 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 769 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1231 zł w 2023 roku.
• 75 191 zł w 2022 roku.
• -17 651 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Vip transport wynosi -1 tys. zł.
EBITDA Vip transport wynosi -1 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
777 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -1187 zł w
2023 roku.
• 75 575 zł w
2022 roku.
• -17 092 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
313 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -1187 zł w
2023 roku.
• 75 575 zł w
2022 roku.
• -12 015 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Vip transport wynosi 75 641 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 273 811 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -29 175 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 75 641 zł w 2023 roku.
• 522 308 zł w 2022 roku.
• 164 148 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Vip transport wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 5894
zł.
Koszty operacyjne Vip transport wyniosły 37 639
zł.
Wynagrodzenia stanowią 16%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-630 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 5894 zł w 2023 roku
• 23 314 zł w 2022 roku
• 52 869 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
16% w 2023 roku
•
13% w 2022 roku
•
20% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Vip transport wyniosła 89 705 zł.
a
ktywa obrotowe to 89 705 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 89 705 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 68 453 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 252 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2375 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 89 705 zł w 2023 roku.
• 102 281 zł w 2022 roku.
• 97 387 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -115.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Vip transport wyniosły 21 252 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 89 705 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9175 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 252 zł w 2023 roku
• 32 597 zł w 2022 roku
• 102 894 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 12.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2023 roku
• 32% w 2022 roku
• 106% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Vip transport wykazała przychody na poziomie 36 453 zł.
Organizacja zarobiła -1231 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1231 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Vip transport wykazała zysk netto większy niż 24% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0006%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 24% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 21% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 29% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0006%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Łazar Sławomir
posiada 45 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Joniak Marta
posiada 5 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 11.02.2021 jest
Łazar Sławomir
kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.12.2016 do 11.02.2021
była Joniak Marta
kontrolująca 90% udziałów.