SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE (REPREZENTACJA SAMOISTNA).
Organizacja Alpha fashion osiągnęła 170 006 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 170 000 zł. Pozostałe przychody to 6 zł.
Całkowite koszty wyniosły 130 527 zł.
Zysk netto wyniósł 39 473 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 28 448 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 170 006 zł w 2022 roku.
• 60 005 zł w 2021 roku.
• 60 006 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7884 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 39 473 zł w 2022 roku.
• 48 965 zł w 2021 roku.
• 43 923 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Alpha fashion wynosi 342 401 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
71 172 zł a 552 621 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 63 979 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 342 401 zł w 2022 roku.
• 341 556 zł w 2021 roku.
• 284 664 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Alpha fashion wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Alpha fashion wyniosła 107 778 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 10 020 zł.
a
ktywa obrotowe to 97 758 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 107 778 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 94 896 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 882 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 20 156 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 107 778 zł w 2022 roku.
• 149 929 zł w 2021 roku.
• 103 965 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 37%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 42%.
Marża operacyjna wyniosła 26%.
Marża netto wyniosła 23%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Alpha fashion wyniosły 12 882 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 107 778 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2187 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 882 zł w 2022 roku
• 9006 zł w 2021 roku
• 12 007 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2022 roku
• 6% w 2021 roku
• 12% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Alpha fashion wykazała przychody na poziomie 170 006 zł.
Organizacja zarobiła 43 516 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4043 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 39 473 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 807 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4043 zł w 2022 roku
• 4843 zł w 2021 roku
• 4666 zł w 2020 roku
Organizacja Alpha fashion wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 23% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0005%.