Rozpoczęcie działalności
2016-10-19
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIE WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH I FINANSOWYCH SKŁADA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU W TYM PREZES. DO WAŻNOŚCI INNYCH PISM I DOKUMENTÓW WYMAGANY JEST JEDEN PODPIS PREZESA LUB WICEPREZESA.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. AKTYWIZACJA I PROMOWANIE KOBIET W ŻYCIU SPOŁECZNYM, GOSPODARCZYM I KULTURALNYM. 2. PROPAGOWANIE I PIELĘGNACJA TRADYCJI REGIONALNYCH. 3. PODEJMOWANIA I WSPIERANIE DZIAŁAŃ PROMUJĄCYCH PROFILAKTYKĘ ZDROWOTNĄ. 4. PODEJMOWANIE I WSPIERANIE DZIAŁAŃ W ZAKRESIE ZWALCZANIA PATOLOGII (ALKOHOLIZMU, NARKOMANII I PRZEMOCY W RODZINIE). 5. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ UPOWSZECHNIANIA TURYSTYKI, AGROTURYSTYKI, SPORTU, REKREACJI ORAZ AKTYWNEGO WYPOCZYNKU. 6. PROWADZENIE RÓŻNYCH FORM DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ, SZKOLENIOWEJ, INSTRUKTAŻOWEJ, WARSZTATOWEJ, MUZYCZNO-ROZRYWKOWEJ. 7. PRACA NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY Z TERENU GMINY PUSZCZA MARIAŃSKA I WSPÓŁPRACA Z NIMI. 8. REPREZENTOWANIE INTERESÓW STOWARZYSZENIA I INNYCH ORGANIZACJI SPOŁECZNYCH DZIAŁAJĄCYCH NA TERENIE WSI WOBEC WŁADZY SAMORZĄDOWEJ ORAZ WOBEC INNYCH ORGANIZACJI. 9. ORGANIZACJA I KOORDYNACJA IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH I INNYCH O ZASIĘGU GMINNYM, POWIATOWYM I REGIONALNYM. 10. PODEJMOWANIE INICJATYW SPOŁECZNYCH W ZAKRESIE ROZWOJU ŻYCIA KULTURALNEGO I INNYCH PRZEJAWÓW ŻYCIA SPOŁECZNEGO MIESZKAŃCÓW GMINY PUSZCZA MARIAŃSKA. 11. SZERZENIE ŚWIADOMOŚCI EKOLOGICZNEJ ORAZ INICJOWANIE PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ NA RZECZ OCHRONY ŚRODOWISKA. 12. DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA, HUMANITARNA I DOBROCZYNNA. 13. PODEJMOWANIE INNYCH DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO REALIZACJI ZADAŃ STATUTOWYCH. 14. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ OSÓB STARSZYCH ORAZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. 15. DZIAŁANIE NA RZECZ ROZWOJU RÓŻNYCH FORM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA WSI. 16. DZIAŁANIE NA RZECZ POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ.