SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Organizacja Sonovision osiągnęła 1 788 855 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 788 855 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 009 931 zł.
Zysk netto wyniósł 778 923 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 282 278 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 788 855 zł w 2022 roku.
• 935 732 zł w 2021 roku.
• 368 928 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 164 020 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 778 923 zł w 2022 roku.
• -299 952 zł w 2021 roku.
• 70 881 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sonovision wynosi 4 781 066 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
472 803 zł a 10 904 927 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 905 884 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 781 066 zł w 2022 roku.
• 623 821 zł w 2021 roku.
• 555 506 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sonovision wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,74% w 2021 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sonovision wyniosła 1 105 994 zł.
a
ktywa trwałe to 173 781 zł.
a
ktywa obrotowe to 932 213 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 105 994 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 630 404 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 475 590 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 200 445 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 105 994 zł w 2022 roku.
• 845 295 zł w 2021 roku.
• 311 445 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 70%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 124%.
Marża operacyjna wyniosła 48%.
Marża netto wyniosła 44%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sonovision wyniosły 475 590 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 105 994 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 67 129 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 475 590 zł w 2022 roku
• 993 814 zł w 2021 roku
• 276 740 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 18.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2022 roku
• 118% w 2021 roku
• 89% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sonovision wykazała przychody na poziomie 1 788 855 zł.
Organizacja zarobiła 830 165 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 51 242 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 778 923 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 248 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 51 242 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 10 083 zł w 2018 roku
Organizacja Sonovision wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.04%.