Opis działalności:COOLLECTIVE PRODUCTION to dynamiczna agencja kreatywna z siedzibą w Warszawie,...specjalizująca się w przekształcaniu pomysłów w opowieści i marzeń w rzeczywistość. Zespół tej firmy składa się z utalentowanych specjalistów, którzy dzięki swoim umiejętnościom i zaangażowaniu, tworzą wyjątkowe projekty obejmujące szerokie spektrum usług. Główne obszary działalności COOLLECTIVE PRODUCTION obejmują projektowanie i animację, kreację, media społecznościowe oraz produkcję. Firma wyróżnia się ożywczym podejściem do realizacji projektów, co pozwala na tworzenie unikalnych i angażujących treści, które przyciągają odbiorców na różnorodnych platformach. COOLLECTIVE PRODUCTION wprowadza innowacyjne praktyki do swoich działań, dbając o najwyższą jakość oferowanych usług.
W skrócie
Agencja kreatywna
Siedziba w Warszawie
Usługi z zakresu projektowania, animacji, kreacji, mediów społecznościowych i produkcji
Tworzenie unikalnych i angażujących treści
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Coollective production osiągnęła 3 765 674 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 765 671 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 288 316 zł.
Zysk netto wyniósł 477 355 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 765 674 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 765 674 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 477 355 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 477 355 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Coollective production wynosi 4 777 884 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
358 016 zł a 9 414 184 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 777 884 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 777 884 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Coollective production wyniosła 1 032 691 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 280 545 zł.
a
ktywa obrotowe to 752 146 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 032 691 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 477 355 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 555 336 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 032 691 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 032 691 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 46%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 100%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 100 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Coollective production wyniosły 555 336 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 032 691 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 555 336 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 555 336 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Coollective production wykazała przychody na poziomie 3 765 674 zł.
Organizacja zarobiła 530 409 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 53 054 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 477 355 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 53 054 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 53 054 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Coollective production wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 53% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.09%.