Gwarancja jakości dzięki praktycznym kontrolom produktów.
Dostawa towarów do klienta w cenie produktu.
Market Grzewczy to firma, która rozpoczęła swoją działalność w 2018 roku w Warszawie. Specjalizuje się w sprzedaży różnorodnych materiałów opałowych, w tym węgla, pelletu oraz brykietu, oferując szeroki wybór produktów dostosowanych do potrzeb klientów. Ze względu na profesjonalizm w doborze opału, firma pomaga klientom w określeniu optymalnego rodzaju opału, który najlepiej pasuje do ich kotłów. Market Grzewczy wyróżnia się na tle konkurencji nie tylko jakością swoich produktów, ale również dbałością o zadowolenie klientów, co potwierdza ich zaangażowanie w doradztwo i wsparcie w kwestiach związanych z ustawieniami kotłów. Wśród oferowanych produktów znajdują się m.in. węgiel orzech oraz ekogroszek, które charakteryzują się wysoką kalorycznością oraz niską zawartością popiołu, co przekłada się na ich wydajność i oszczędność czasu spędzanego na konserwacji. Warto również podkreślić, że ceny produktów zawierają koszty dostawy, co ułatwia klientom zakupy.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Market grzewczy osiągnęła 827 044 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 793 598 zł. Pozostałe przychody to 33 446 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 115 639 zł.
Strata netto wyniosła 322 041 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 160 298 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 827 044 zł w 2023 roku.
• 3 782 900 zł w 2022 roku.
• 11 101 636 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -76 283 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -322 041 zł w 2023 roku.
• -99 012 zł w 2022 roku.
• 618 456 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Market grzewczy wynosi -291 tys. zł.
EBITDA Market grzewczy wynosi -287 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
68 762 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -290 641 zł w
2023 roku.
• -114 990 zł w
2022 roku.
• 701 136 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
67 961 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -287 435 zł w
2023 roku.
• -113 372 zł w
2022 roku.
• 701 136 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Market grzewczy wynosi 1 062 680 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 727 023 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 229 425 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 062 680 zł w 2023 roku.
• 3 289 995 zł w 2022 roku.
• 10 763 530 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Market grzewczy wynosi 0,91%. To oznacza, że firma ma szansę 0,91% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,217% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,91% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 194 186
zł.
Koszty operacyjne Market grzewczy wyniosły 1 084 240
zł.
Wynagrodzenia stanowią 18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
48 547 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 194 186 zł w 2023 roku
• 110 511 zł w 2022 roku
• 59 147 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
18% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
•
1% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Market grzewczy wyniosła 3 609 509 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 609 509 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 609 509 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 681 756 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 927 753 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 864 489 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 609 509 zł w 2023 roku.
• 1 038 843 zł w 2022 roku.
• 1 427 094 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -47%.
Marża operacyjna wyniosła -37%.
Marża netto wyniosła -39%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Market grzewczy wyniosły 2 927 753 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 609 509 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 701 076 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 927 753 zł w 2023 roku
• 14 760 zł w 2022 roku
• 242 271 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku
• 17% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Market grzewczy wykazała przychody na poziomie 827 044 zł.
Organizacja zarobiła -322 041 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -322 041 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 7077 zł w 2022 roku
• 144 128 zł w 2021 roku
Organizacja Market grzewczy wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 86% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.006%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Siluk Piotr
posiada 600 udziałów, które stanowią 60% firmy.